Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559638
 
Evaluation:
Published: 06.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesmīlības industrija    4
2.  Viesnīcu klasifikācija    6
2.1.  Viesnīcu lielums    6
2.2.  Viesnīcu mērķa tirgus    6
2.3.  Pakalpojumu līmeņi jeb standarti    6
2.3.1.  Pakalpojumu netveramība    6
2.3.2.  Kvalitātes apliecinājums    7
2.3.3.  Pakalpojumi pēc klasēm    7
3.  Viesnīcas produkts    10
3.1.  Viesnīcu istabu veidi un kategorijas, cenas    10
3.2.  Ēdināšanas pakalpojumi viesnīcās    11
3.3.  Citi pakalpojumi viesnīcās    13
4.  Svarīgi faktori viesnīcas produkta pārdošanā    14
4.1.  Darbinieku prasmes    14
4.1.1.  Viesu sūdzību risināšana    14
4.1.2.  Attiecību veidošana ar viesiem    15
4.2.  Reklāma    16
  Viesnīcas „Gutenbergs” produkta raksturojums    17
1.  Istabu apraksts    19
2.  Ēdināšanas uzņēmumi    21
2.1.  Restorāns „Gutenbergs”    21
2.2.  Restorāns „Jumta terase”    22
3.  Citi pakalpojumi vienīcā „Gutenbergs”    24
4.  Darbinieku attiecības ar viesiem    26
5.  Reklāmas iespējas viesnīcai „Gutenbergs”    27
  Secinājumi    28
  Priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Ievads
Ceļojumu un tūrisma industrija ir lielākā nozare pasaulē, taču lielākā satāvdaļa, kas uztur šo industriju, ir ceļotāji, kas pērk industrijas piedāvātos produktus. Katram ceļotājam atrodoties ārpus savas mājvietas ir nepieciešama naktsmītne, kur uzturēties ceļojuma laikā. Tas padara viesnīcu nozares uzņēmumus par īpašu grupu, šajā indurstrijā. Mūsdienās viesnīcas piedāvāto produkts klāsts aizvien paplašinās, bez izmitināšanas iespējām viesnīcām var būt gan savi ēdināšanas uzņēmumi, gan veselības centri un vēl daudz kas cits. Autors vēlas izpētīt vienas no Rīgas viesnīcas, konkrētāk viesnīcas „Gutenbergs” piedāvāto produktu klāstu un pakalpojumus.
Darba mērķis:Iepazīties ar viesnīcas Gutenbergs piedāvāto produktu klāstu.
Darba veicamie uzdevumi:
1. Izpētīt, izanalizēt un apakopot literatūru par viesnīcu produktu
2. Iepazīties ar viesnīcas Gutenbergs produktu klāstu
3. Izteikt secinājumus un priekšlikumus

Autora izvēli var pamatot ar izteikti lielu interesi par konkrēto viesnīcu, jo šī Rīgas viesnīca būtiski atšķiras ar savu darbības specifiku, izskatu, organizatorisko struktūru, vēsturi un atmosfēru.
Rakstot darbu autors izmantojis dažādas grāmatas par viesnīcu darbības oragnizāciju un viesnīcu vadīšanu, latviešu, krievu un angļu valodās. Autors ir izmantojis oficiālos viesnīcu interneta resursus, kā Latvijas Viesnīcas un restoranu asociācijas biedrības mājas lapu, kā arī par galveno pētamās daļas interneta resursu kalpojusi viesnīcas „Gutenbergs” oficialā mājas lapa. Papildus autors ir veicis pētījumu personīgi apmeklējot viesnīcu un intervējot viesnīcas administratoru un bārmeņus, kā arī 24. februāra Biznesa Augstskolas Turība lektores Rutas Žvals vadītās ekskursijas laikā iegūto informāciju no viesnīcas „Gutenbergs” saimniecības daļas vadītājas Sanitas Ūdres.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1124414
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register