Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:287428
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Viesnīcas „Promise” ārējās vides analīze 2009. gadam    3
1.1.  Makrovides analīze    3
1.1.1.  Politiskā vide    4
1.1.2.  Ekonomiskā vide    5
1.1.3.  Ekoloģiskā vide    7
1.1.4.  Sociālā vide    7
1.1.5.  Tehnoloģiskā vide    8
1.2.  Mikrovides analīze    10
1.2.1.  Noieta tirgi    10
1.2.2.  Apgādes tirgi    13
1.3.  Stipro/vājo vietu profils    15
2.  Divu noietu tirgus segmentu analīze – Latvija un Vācija    17
2.1.  Iedzīvotāju dinamika    17
2.2.  Vecumu struktūras dinamika    18
2.3.  Ienākumu dinamika, patēriņa struktūra, tūrisma vieta tajā    18
2.4.  Ceļošanas tendences    20
2.5.  Vācijas vieta Latvijas tūrisma tirgū (ienākošā tūrisma struktūra Latvijā)    24
3.  Noieta plāns 2009.gadam darbības sektoru un laika griezumā    29
4.  Bezzaudējumu rēķini 2009. gadam    31
  Izmantotās literatūras un avotu sarakts    35
Extract

1.1.1. Politiskā vide

Politiskā vide valstī ir faktors, kas ietekmē katra tūrisma uzņēmuma darbību. Šie faktori ietekmē tūrismu gan tieši, gan netieši. Tiešo ietekmi veido regulējošo aktu izdošana, kas attiecas tieši uz tūrisma industriju, netiešo ietekmi – valsts politiskā ideoloģija, starptautiskā darbība, pieņemti lēmumi.
Politiskā vide ietver kā nacionālos, tā starpnacionālos politiskos faktorus, kas tiešā veidā ietekmē tūrisma industriju un tādējādi tas varētu ietekmēt viesnīcas „Promise” darbību. Viesnīcas darbību vienlaikus ietekmē visu līmeņu likumdošana un regulējošie noteikumi, proti, starptautiskā, valstu un pašvaldību likumdošana. Politiskās vides būtiskie elementi ir vadības loma ekonomikā, ekonomiskā un politiskā ideoloģija, starptautiskās attiecības un uzņēmējdarbības un valdības attiecības kopumā. Valdības loma šajā vidē ir īpaši nozīmīga, jo valdība regulē politisko situāciju, likumdošanu, kas iekļauj sevī Tūrisma likumu, reģionālās attīstības koncepciju, Tūrisma attīstības koncepciju, Vides aizsardzības normatīvos aktus. Tādēļ tas, kā tiek mainīti valsts likumi, noteikumi un citi akti, kas attiecas uz viesnīcu darbību, būtiski un tiešā mērā ietekmē viesnīcas „Promise” darbību. Jo viesnīcai ir jāveido sava darbība atbilstoši likumiem, noteikumiem un regulām. Savukārt valsts var tieši ietekmēt likumdošanu un regulēšanu, ekonomisko politiku (valdība parasti nosaka nodokļu likmes), valstij piederošajiem uzņēmumiem un valdības starptautisko politiku – valdība spēj ietekmēt valūtas kursu, starptautisko tirdzniecību.
Politiskā situācija valstī viesnīcai „Promise” ir svarīga arī tādēļ, ka cilvēki, izvēloties ceļojuma galamērķi, izvēlas un izvērtē valsti ar stabilu ekonomisko un politisko stāvokli. Ja politiskais stāvoklis Latvijā būs nestabils un nepārliecinošs, tad tūristi mazāk izvēlēsies Latviju kā tūrisma galamērķi, līdz ar to, viesnīcai „Promise” būs mazāk apmeklētāju.
Valsts nosaka tūrisma politiku, ar kuras palīdzību tiek regulēta darbība tūrisma industrijā, lai nodrošinātu ilgtspējīgu tūrisma attīstību. Tūrisma politika nodarbojas ar tūristu tiesību aizsardzību, jaunu tūrisma reģionu attīstību, jaunu maršrutu izstrādāšanu, valsts ienākumu palielināšanu, nacionālās tūrisma industrijas, uzņēmējdarbības un infrastruktūras attīstību, kultūrvēsturiska mantojuma, dabas teritoriju aizsardzību, speciālistu sagatavošanu darbam tūrisma sfērā, tehnisko regulēšanu (sertifikāti, standartizācija, klasifikācija), zinātnisku pētījumu attīstību. Tātad visas šīs lietas ir cieši saistītas, pat neizbēgamas viesnīcas „Promise” darbībā. Tādēļ valsts un tūrisma politiskā vide ir faktors, kas viesnīcas darbību ietekmē tiešā mērā.
Viesnīcai „Promise” ir svarīgi izvērtēt politisko situāciju, politiskās attīstības tendences gan Latvijā, gan valstīs, uz kurām tiek vērsts piedāvājums. Tā kā viesnīcas „Promise” mērķa tirgus aptver visas pasaules valstu tūristus, kas izvēlējušies Latviju kā sava ceļojuma galamērķi, un viesnīcu „Promise” kā ceļojuma naktsmītni, tad ir jāseko politiskajām norisēm dažādās valstīs, kā arī jānovērtē starptautiskās attiecības ar Latviju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register