Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:673809
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Viesnīcu ārējā tēla veidošanas pamatprincipi    4
1.1.  Fasādes reklāma    4
1.2.  Apkārtnes ārējās vides iekopšana    4
1.3.  Transporta novietošanas iespējamība    5
1.4.  Ārējās piekļuves iespējamība, klientiem ar īpašām vajadzībām    5
1.5.  Apgaismojums diennakts tumšajā laikā    6
2.  Centra Viesnīcu ārējā tēla analīze    7
2.1  Piecu zvaigžņu viesnīcas    7
2.1.1.  Grand Palace Hotel    7
2.1.2.  Hotel Bergs    9
2.2.  Četru zvaigžņu viesnīcas    10
2.2.1  Reval Hotel Elizabete    10
2.2.2.  Europa Royale Riga    11
2.3.  Trīs zvaigžņu viesnīcas    12
2.3.1.  Viktorija Hotel    13
2.3.2.  Radi un Draugi Hotel    14
  Secinājumi un Priekšlikumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

1.1. Fasādes reklāma.
Uzņēmumi arvien biežāk izmanto tēlu, lai iekarotu patērētāju prātu vai sirdi. Galvenais reklāmas izvietošanas iemesls pirmajā mirklī šķiet pašsaprotams; reklamētais produkts ir jāpārdod. Papildus mērķim „pārdot” nereti mēdz būt arī citi mērķi, no kuriem jebkurš var tikt izvirzīts kā reklāmas galvenais mērķis; reklāmai ir jāveicina uzņēmuma popularitāte, ka arī ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai ir jāizraisa simpātijas.

1.2. Apkārtnes ārējās vides iekopšana
Sakopta āriene apkārt viesnīcai – tas parāda cik viesnīca rūpējās par savu ārējā tēla uzkopšanu, lai nav apkārtne piegružota. Ir viesnīcu īpašnieki, kas izvēlas apkārtni, jo viņiem ir svarīgi, kas apkārt atrodas, kādi ir veikali, mājas, atpūtas vietas. Tāpat šeit varam runāt par dažādām viesnīcas apkārtējas vides iekārtošanas iespējām. Viesnīcām, kas atrodas ārpus Vecrīgas parasti ir lielāka teritorija un iespējams ierīkot strūklakas, puķu dobes un citus atpūtas un skaistuma stūrīšus.

1.3. Transporta novietošanas iespējamība
Viesnīcas atrašanās vieta lielā mērā ietekmē piekļuves un transporta novietošanas iespējas. Vecrīgā šis iespējas ir ierobežotas, jo nav iespējams ievietot lielas stāvvietas, bet viesnīcas par to ir padomājušas un katrai viesnīcai ir dažas saviem klientiem rezervētas stāvvietas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register