-
Viesnīcu izvērtējums
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Viesnīcu ārējā tēla veidošanas pamatprincipi | 4 |
1.1. | Fasādes reklāma | 4 |
1.2. | Apkārtnes ārējās vides iekopšana | 4 |
1.3. | Transporta novietošanas iespējamība | 5 |
1.4. | Ārējās piekļuves iespējamība, klientiem ar īpašām vajadzībām | 5 |
1.5. | Apgaismojums diennakts tumšajā laikā | 6 |
2. | Centra Viesnīcu ārējā tēla analīze | 7 |
2.1 | Piecu zvaigžņu viesnīcas | 7 |
2.1.1. | Grand Palace Hotel | 7 |
2.1.2. | Hotel Bergs | 9 |
2.2. | Četru zvaigžņu viesnīcas | 10 |
2.2.1 | Reval Hotel Elizabete | 10 |
2.2.2. | Europa Royale Riga | 11 |
2.3. | Trīs zvaigžņu viesnīcas | 12 |
2.3.1. | Viktorija Hotel | 13 |
2.3.2. | Radi un Draugi Hotel | 14 |
Secinājumi un Priekšlikumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 |
1.1. Fasādes reklāma.
Uzņēmumi arvien biežāk izmanto tēlu, lai iekarotu patērētāju prātu vai sirdi. Galvenais reklāmas izvietošanas iemesls pirmajā mirklī šķiet pašsaprotams; reklamētais produkts ir jāpārdod. Papildus mērķim „pārdot” nereti mēdz būt arī citi mērķi, no kuriem jebkurš var tikt izvirzīts kā reklāmas galvenais mērķis; reklāmai ir jāveicina uzņēmuma popularitāte, ka arī ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai ir jāizraisa simpātijas.
1.2. Apkārtnes ārējās vides iekopšana
Sakopta āriene apkārt viesnīcai – tas parāda cik viesnīca rūpējās par savu ārējā tēla uzkopšanu, lai nav apkārtne piegružota. Ir viesnīcu īpašnieki, kas izvēlas apkārtni, jo viņiem ir svarīgi, kas apkārt atrodas, kādi ir veikali, mājas, atpūtas vietas. Tāpat šeit varam runāt par dažādām viesnīcas apkārtējas vides iekārtošanas iespējām. Viesnīcām, kas atrodas ārpus Vecrīgas parasti ir lielāka teritorija un iespējams ierīkot strūklakas, puķu dobes un citus atpūtas un skaistuma stūrīšus.
1.3. Transporta novietošanas iespējamība
Viesnīcas atrašanās vieta lielā mērā ietekmē piekļuves un transporta novietošanas iespējas. Vecrīgā šis iespējas ir ierobežotas, jo nav iespējams ievietot lielas stāvvietas, bet viesnīcas par to ir padomājušas un katrai viesnīcai ir dažas saviem klientiem rezervētas stāvvietas. …
Darba mērķis – Izpētīt un novērtēt vizuālo tēlu –3, 4, 5 zvaigžņu viesnīcas, Rīgas Centrā. Tika izvēlētas divas 5 zvaigžņu viesnīcas Grand Palace Hotel, un Hotel Bergs, divas 4 zvaigžņu viesnīcas Reval Hotel Elizabete, Europa Royale Riga un arī divas 3 zvaigžņu viesnīcas Viktorija Hotel un Hotel Radi un Draugi. Darba uzdevumi – ●Iepazīties ar teorētiskām atziņām Viesnīcu tēla un ārējās reklāmas veidošanā. ● Izpētīt Rīgas Centra Viesnīcu ārējo vizuālo reklāmu un tēlu. Novērtēt un salīdzināt viesnīcu ārējos vizuālos tēlus un iespēju robežās dot priekšlikumus, atsevišķu viesnīcu ārējā tēla pilnveidošanai. ● Veikt analīzi no sava skata punkta, papildus izmantojot interneta resursos piedāvāto informāciju, sazināties ar viesnīcu menedžeriem, papildus informācijas iegūšanai.
- Cenu politika un tās nozīme Latvijas tūrisma uzņēmumos
- Liepājas pilsētas tūrisma produktu attīstības iespējas, izmantojot jauno tūrisma speciālistu potenciālu
- Viesnīcu izvērtējums
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pašvaldības loma tūrisma attīstībā Jelgavā
Term Papers for university72
Evaluated! -
Viesnīcas mārketinga darbības analīze un mārketinga aktivitāšu izstrāde
Term Papers for university65
-
Rīgas restorānu darbinieku stresa līmenis un to ietekmējošie faktori
Term Papers for university57
-
Lauku tūrisma mītņu pakalpojumu piedāvājuma izpēte un novērtēšana Latgales reģionā
Term Papers for university117
-
Latvijas tūrisma zīmolu virzīšana Austrijas un Vācijas tirgos
Term Papers for university109