Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
21,48
You save:
3,44 (16%)
Discounted price*:
18,04
Purchase
Add to Wish List
ID number:557695
Author:
Evaluation:
Published: 26.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 73 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Zīmola un zīmolvedības jēdzieni un būtība    8
1.2.  Zīmola veidošana un uzturēšana    25
1.3.  Zīmola virzīšana tirgū    30
1.4.  Tūrisma galamērķa zīmols    41
1.5.  Tūrisma zīmola komunikācijas instrumenti    48
2.  LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLI UN TO VIRZĪŠANA VĀCIJAS UN AUSTRIJAS TIRGOS    57
2.1.  Tūrisma plūsmu attīstība starp Latviju, Vāciju un Austriju    57
2.1.1.  Latvijas ienākošā tūrisma plūsmu analīze    57
2.1.2.  Vācijas izejošā tūrisma plūsmas analīze    61
2.1.3.  Austrijas izejošā tūrisma plūsmu raksturojums    65
2.2.  „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu koncepcijas    71
2.2.1.  „Latvia. Best enjoyed slowly.” (“Nesteidzīga atpūta Latvijā”) zīmola koncepcijas raksturojums    71
2.2.2.  „LIVE RIGA” un „Lettland. Nimm dir die Zeit” zīmolu virzīšana Vācijas un Austrijas tirgos    79
2.3.  Intervijas ar tūrisma speciālistiem    88
3.  LATVIJAS UN RĪGAS TŪRISMA ZĪMOLVEDĪBAS PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    94
3.1.  „LIVE RĪGA” un „Latvia.Best enjoyed slowly” zīmolu atpazīstamība Vācijas un Austrijas tirgos    94
  SECINĀJUMI    134
  PRIEKŠLIKUMI    140
  PIELIKUMS    149
Extract

SECINĀJUMI
1. Definīcijas par zīmolvedību ir ļoti daudz, grūti atrast vispareizāko un tiešāko. Zīmols ir viens no visspēcīgākajiem ieročiem mārketinga pasaulē. Tas ir spēcīgs vizuālais, emocionālais vai racionālais un uzvedības modelis, kas asociējas ar kādu konkrētu uzņēmumu vai produktu. Un tieši tāpēc zīmolam patērētāju acīs ir tik ļoti liela nozīme, jo ieraugot zīmolu patērētājs to asociē ar to, ko viņš par to ir iepriekš dzirdējis, ja nē, tad to ietekmē tā vizuālais izskata. Zīmolu definē arī kā īpašu valodu starp patērētāju, uzņēmumu un tā produktu vai pakalpojumu.
2. Zīmola vadīšanas procesā ļoti liela nozīme ir jāpievērš reklāmai, veicināšanas pasākumiem un sabiedriskajām attiecibām, šie mārketinga pasākumi ir savstarpēji saistīti.
3. Svarīgi raksturlielumi, kas jāņem vērā zīmolvedībā, ir: zīmola pamatsaturs, funkcionālās un emocionālās asociācijas, nosaukums, vizuālais zīmola attēls, zīmola spēks, zīmola pazīmes, kas rada zīmolu individuālu, zīmola vērtība, zīmola attīstības līmenis, zīmola mērķauditorija.
4. Tūrisma zīmola veidošana koncentrējas galvenokārt uz uzņēmumu vai ražotāju zīmolu attīstību un pozicionēšanu. Pazīstamākas ir lielo tūrisma operatoru, aviosabiedrību un viesnīcu ķēžu zīmolēšanas aktivitātes.
5. Produktpolitikas pasākumi zīmolēšanā vispirms attiecas uz vizuāliem produktu elementiem: nosaukumu, zīmi, logotipu vai dizainu. Tie kalpo tūrisma pakalpojumu nemateriālo elementu vizualizēšanai.
6. Apvienojot labākos zīmola elementus un pareizi tos pozicionējot, iespējams radīt unikālu būtību, kas pilnībā atšķiras no konkurentiem un ir spējīga piesaistīt arvien jaunus klientus un interesentus, kā arī noturēt esošos.
7. Galamērķa zīmola veidotājiem un uzturētājiem jābūt patstāvīgi informētiem par jaunākajiem notikumiem, inovācijām un dzīvesveida izmaiņām patērētāju vidū, lai spētu līdzvērtīgi pozicionēt savu zīmolu starp konkurentiem.
8. Zīmola pozicionēšana ir izpratne par to, kas ir tieši konkrētā zīmola mērķtirgus un pozitīvāko pozīciju nodrošināšana tajā, salīdzinājumā ar konkurentiem.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register