Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142282
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA KOMERCDARBĪBAS PLĀNOŠANA UN TĀ SASTĀVDAĻAS    4
1.1.  Uzņēmuma līdzekļi un uzņēmuma finansēšana    5
1.2.  Uzņēmējdarbības mērķi    6
1.3.  Uzņēmuma dzīves cikls    7
2.  UZŅĒMUMA APRAKSTS    8
2.1.  Produktu un pakalpojumu raksturojums    8
2.2.  Uzņēmuma darbības analīze    10
2.2.1.  Tirgus analīze    10
2.2.2.  Mērķtirgus noteikšana    10
2.3.  Konkurentu vērtējums    11
2.4.  SVID analīze    14
2.5.  Mārketinga plānošana    14
2.5.1.  Realizācijas kanāli    14
2.5.2.  Cenu veidošana    14
2.5.3.  Preces virzīšana tirgū    15
2.6.  Uzņēmuma darbības uzsākšana    15
2.7.  Risku faktoru analīze    17
2.8.  Finanšu informācija    18
2.8.1.  Produkcijas/pakalpojuma apjoms un plānotie ieņēmumi    18
2.8.2.  Plānotie ieņēmumi    19
2.8.3.  Mainīgās (tiešās) izmaksas    20
2.8.4.  Pastāvīgās (netiešās) izmaksas    20
2.8.5.  Nolietojuma (amortizācijas) aprēķins    21
2.8.6.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    21
2.8.7.  Naudas plūsmas grafiks    22
2.8.8.  Uzņēmuma bilance    23
  SECINĀJUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
Extract

SECINĀJUMI
1. Lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmuma darbību, tā vadībai lielākā uzmanība jāpievērš klientam.
2. Vissvarīgākais uzņēmuma vadības pamatprincips, kas mūsdienās tiek ignorēts, ir rūpes par klientu, cenšanās apmierināt viņa vajadzības un izprast viņa vēlmes. Pārāk daudzos uzņēmumos klients tiek uzskatīts par apnicīgu traucēkli, kura neparedzamā uzvedība sabojā rūpīgi izplānotās stratēģijas un rīcību apdraud uzņēmuma datorsistēmu un kurš stūrgalvības dēļ pieprasa, lai viņa iegādātie produkti darbotos.
3.Uzņēmuma piedāvātais pakalpojums ir visai iecienīts pēdējā laikā, kas tam varētu dot labas iespējas izlauzties piedāvātā pakalpojuma nozarē.
4.Attiecīgā pakalpojumam varētu būt ilga dzīvot spēja, jo Cēsis ir viena no iecienītākajām tūrisma pilsētām Latvijā, kas varētu piesaistīt papildus pakalpojuma lietotājus, ne tikai vietējos iedzīvotājus. Pakalpojuma cenas ir zemāka nekā konkurētiem, kas arī veicinās spēlētāju piesaisti un ļaus attīstīties tālāk. Uzņēmumā neapgrozīsies lielas naudas summas, kas ir pozitīvi, lai varētu pārvaldīt savas finanses bez iepriekšējas pieredzes, kā arī darbinieku skaits nebūs liels.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register