Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:184686
 
Evaluation:
Published: 15.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Jeb kuram virzienam 21. gadsimtā ir nemitīgi jāpilnveidojas un jāattīstās, sekojot laikam un dzīves ritmam. Arī personāla vadības jomai ir nepieciešama pilnveidošanās. Nepārtrauktas pilnveidošanās koncepcija ir balstīta uz pieņēmumu, ka nepārtraukti mērķtiecīgi pilnveidojoties katrā organizācijas daļā, sasniegt pēc iespējas augstākus un augstākus standartus, lielākus ienākumus, palielinot uzņēmuma augšanas izredzes. Vadītāju uzdevums ir radīt vidi, kurā jaunu ideju izteikšana būtu vēlama.
Personāla funkciju loma radot nepārtrauktas pilnveidošanās vidi:
o nodrošināt labvēlīgu vidi jaunu ideju radīšanai, novērtēšanai un attīstīšanai, kā, piemēram, veicināt grupu saskaņu;
o organizēt sanāksmes un apmācības, kas veicina jaunu ideju radīšanu;
o nodrošināt, ka labas idejas ir atzītas – atzīšanai ne vienmēr jābūt finansiālai;
o iepazīstināt visus ar organizācijas mērķiem, kā tos plānots sasniegt un kas jau ir sasniegts .
Tas, ko personāla speciālisti dara un kā viņi mijiedarbojas ar pārējiem, ir atkarīgas no tās situācijas, kādā viņi nonāk. Galu galā, personāla vadītāja panākumi būs atkarīgi no tā spējas sadarboties ar uzņēmuma vadību un nodarbinātajiem.
Izmaiņas valsts ekonomiskajā situācijā ietekmē arī personālvadības jautājumus, kā arī noved pie akcentu un uzstādījumu maiņas. Uzņēmumos aktualizējas jautājumi par vadītāju un personāla vadītāju lomām, sadarbību un atbildību. Tāpēc šajā darbā ir ņemti trīs pētījumi, kuri veikti 2009. un 2010. gadā. Tos ir veikuši Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras „TNS Latvia” un Latvijas biznesa konsultāciju asociācija:
1. Personālvadības tendenču maiņa pašreizējos ekonomiskajos apstākļos
2. Kā izmaiņas darba tirgū ietekmē personālvadību uzņēmumos?
3. Personālvadības loma un aktuālie uzdevumi organizācijā.
Tieši ekonomiskās krīzes rezultātā ir pārstrukturizētas gandrīz visas nodalās uzņēmumos un organizācijās, neizbēgami arī personāla vadības nodaļas. Uzņēmumos aktualizējas jautājumi par vadītāju un personāla vadītāju lomām, sadarbību un atbildību.
Uz jautājumu „Kuras no zemāk minētajām personāla vadības funkcijām ir zaudējušas savu svarīgumu vai ir kļuvušas svarīgākas 2009. gadā, salīdzinājumā ar iepriekšējiem gadiem”, vairākums respondentu ir minējuši, ka kļuvušas svarīgākas ir tādas funkcijas kā „Personāla budžeta plānošanu un uzraudzība” un „Strukturālo pārmaiņu vadīšanu organizācijā”. Šādas prioritātes ir visām organizācijām, kuras piedalījās aptaujā, neatkarīgi no to lieluma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1243683
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register