Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282352
 
Evaluation:
Published: 12.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virzieni un struktūrvienības    3
2.  Uzņēmums kā vadības sistēma (t.sk. organizācijas shēma, struktūras, vadītāja darbs un pienākumi)    5
3.  Uzņēmuma saimniecisko darbības procesu organizatoriskā struktūra (t.sk. veidi)    7
4.  Uzņēmuma sadarbības veidi un partneri    9
5.  Uzņēmumā izmantotie darba dalīšanas un specializācijas veidi    11
6.  Uzņēmumā izmantotā darba normēšanas, darba laika noteikšanas prakse    13
7.  Uzņēmumā izmantotās datora sistēmas veidi un prakse (t.sk. daudzums, jauda, tipa, programmas)    14
8.  Uzņēmuma darba motivēšanas veidi un prakse (darba samaksas organizēšana, karjeras veidošanas iespējas)    15
9.  Uzņēmuma darbinieku tālāk/papildus mācību iespējas un atbalsts no uzņēmuma puses    17
  Priekšlikumi uzņēmuma darba organizācijas uzlabošanai    18
Extract

PRIEKŠLIKUMI UZŅĒMUMA DARBA ORGANIZĀCIJAS UZLABOŠANAI
1. Kā svarīgāko šobrīd uzņēmumā esošo problēmu var minēt sadarbības trūkumu starp nodaļām, kas traucē panākt kompromisus starp nodaļām un var negatīvi ietekmēt uzņēmuma darbu kopumā. Kā priekšlikums šajā gadījumā varētu būt aktivitātes sadarbības un izpratnes veicināšanai, piemēram, piesaistot darbiniekus no citām nodaļām jaunās kolekcijas ideju izstrādē vai kādas mārketinga akcijas veidošanai.
2. Strādājot ar uzņēmuma datu bāzi, ievēroju, ka sistēmā joprojām ir nepilnības, kas neļauj ar to pilnvērtīgi operēt un joprojām ir nepieciešami papildinājumi, tāpēc ieteikums būtu izvērtēt, kāda veida analīze visbiežāk tiek veikta un turpināt sistēmu pielāgot ērtākai darbībai.
3. Tā kā Microsoft Dynamics NAV ir galvenā datu bāze, kur darbiniekiem iegūt visu nepieciešamo informāciju darbam un atskaitēm, bet joprojām izpratne par sistēmu ir neliela, ieteikums būtu organizēt nelielu apmācības kursu sistēmu izmantojošajiem darbiniekiem, lai nepieciešamības gadījumā viņi pārzinātu visas datubāzes pamatus, tādā veidā uzlabojot un atvieglojot darbu.
4. Nesen uzņēmumā tika veikta aptauja, lai noskaidrotu, kā darbinieki redz un asociē divas uzņēmuma ražotās kolekcijas. Būtu vēlams līdzīgu aptauju izveidot par uzņēmumu kopumā, jo tādā veidā iespējams ievērot nepilnības uzņēmuma darbībā kopumā, ļaut darbiniekiem izteikties anonīmi un izprast, vai darbinieki sevi izjūt kā daļu no uzņēmuma, kas līdz šim nav pētīts. Aptaujas veidā varētu arī noskaidrot darbinieku apmierinātību ar motivācijas sistēmu uzņēmumā un vai tā attaisno darbinieku vajadzības ne tikai materiālā ziņā.
5. Strādājot mārketinga nodaļā, secināju, ka mārketinga speciālistiem ir ļoti liels darba apjoms un daļu šo uzdevumu būtu nepieciešams novirzīt ārpakalpojumu sniedzējiem, piemēram, skatlogu dekorēšanu svētkiem vai nodrošināt sabiedrisko attiecību speciālistu, kurš sadarbotos gan ar preses pārstāvjiem, gan uzturētu kontaktu ar klientiem sociālajos tīkos, piemēram, Facebook, kas mūsdienās ir lielisks vieds, lai komunicētu ar klientiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register