Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:432372
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Pārmaiņu veidojošie un ietekmējošie faktori    7
1.1.  Pārmaiņu procesa teorētiskais aspekts    7
1.2.  Pārmaiņu cēloņu un virzošo faktoru raksturojums    9
1.3.  Pārmaiņu veidi organizācijās un to raksturojums    13
1.4.  Pārmaiņu ieviešanas metodes    15
1.5.  Pārmaiņu vadīšanas modeļi    19
2.  CSDD vēsture un attīstības gaita    24
2.1.  CSDD dibināšanas vēsture    24
2.2.  CSDD pakalpojumu raksturojums    27
3.  CSDD iekšējās vides un pārmaiņu veidu raksturojums    31
3.1.  Iekšējās vides elementu raksturojums un mijiedarbība    31
3.2.  Uzņēmuma mērķu analīze    32
3.3.  Personāla kvantitatīvais un kvalitatīvais raksturojums    33
3.4.  Organizācijas struktūra    38
3.5.  Uzņēmuma kultūras un tehniskā nodrošinājuma raksturojums    41
4.  CSDD ārējā vide    45
5.  Darbinieku aptaujas rezultāti    50
  Secinājumi    56
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    58
  Pielikums. Anketa.    60
Extract

Secinājumi
1. Lai organizācijas veiksmīgi attīstītos, tad vismaz reizi gadā jāveic nelieli pārkārtojumi, bet reizi piecgadē jāīsteno būtiska reorganizācija.
2. Organizācijas nevar pastāvēt bez pārmaiņām, nepieciešams ieviest jaunas darba metodes, tehnoloģijas, attiecīgi pārkārtot organizācijas struktūru, mainīt atsevišķu struktūrvienību funkcijas, darba vērtēšanas sistēmu.
3. Biznesa analītiķi un vadības speciālisti atzīst, ka ir astoņi cēloņi, kas nosaka pārmaiņu nepieciešamību un ir to virzošie spēki: sociālā vide, politiskā vide, konkurenti, klienti, akcionāri, ekonomiskā situācija, darbaspēks un tehnoloģijas.
4. Pārmaiņu veidi organizācijās var būt dažādi. Svarīgākie no tiem ir stratēģijas maiņa, kultūras maiņa, strukturālās izmaiņas, personāla kompetences un lojalitātes izmaiņas un tehnoloģiskās izmaiņas.
5. Pārmaiņu plānošana jāsāk ar iepriekšējā un pašreizējā perioda analīzi, jāparedz faktori, kuri var dažādi ietekmēt organizāciju, jānosaka pārmaiņu laika ietilpība, sākums un beigas un iecerētais rezultāts.
6. Pārmaiņu īstenošanas process jāsāk ar mērķu noteikšanu. Tālāk jāizvērtē, kurus cilvēkus ietekmēs pārmaiņas un kā viņi reaģēs, kuri atbalsīs pārmaiņas, vai personālam ir informācija, kāda var būt pretestība un kā to mazināt vai novērst, kas neveicas un kā to novērst, kas veicas, vai mērķis tiks sasniegts, kādi lēmumu un pārmaiņu īstenošanas plāni ir jāpieņem.
7. Svarīga ir darbinieku motivēšana pārmaiņu pieņemšanai, pārliecinot viņus, ka tās ir izdevīgas gan organizācijai, gan pašiem darbiniekiem. Ir vairākas metodes, kā to izdarīt. Katrai metodei ir savas priekšrocības un savi trūkumi. Organizāciju menedžeriem jānovērtē situācija, lai izvēlētos pareizu un piemērotu metodi.
8. Ir vairāki pārmaiņu vadīšanas modeļi. Piemēram, K. Levina modelī ir izdalītas trīs fāzēs: atkausēšana, pārmaiņas un iesaldēšana. L. Likerta izstrādātais pārmaiņu vadīšanas modelis aptver 6 savstarpēji saistītus posmus.
9. Darba autore domā, ka ar laiku aizvien vairāk organizāciju atmetīs savus birokrātiskos principus un ieviesīs pārmaiņas organizācijās, jo redzēs, ka tikai tādā veidā tie varēs …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register