Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:452778
 
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas vispārējais apraksts    4
2.  Organizācijas misija, mērķi un stratēģijas    6
3.  Organizatoriskā struktūra    7
4.  Organizācijas iekšējās un ārējas vides analīze    8
4.1.  Iekšējā vide    8
4.2.  Ārējā vide    9
4.3.  SVID analīze    11
5.  Organizācijas darbības plānu sistēma    12
6.  Darbinieku motivēšana organizācijā    13
7.  Organizācijas darbības kontrole    14
8.  Vadīšanas stils    15
9.  Neformālās grupas organizācijā    16
10.  Organizācijas kultūra    17
11.  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    20
Extract

Šī projekta izpētes objekts ir SIA „Transcom Worldwide Latvia” – lielākā zvanu centra Eiropā – filiāle. Projekta mērķis ir attiecīgā uzņēmuma izpēte un tā darbības analīze. Tajā tiek ietverts SIA „Transcom Worldwide Latvia” vispārējs apraksts; misija, mērķi un stratēģija; organizatoriskā struktūra; organizācijas iekšējās un ārējās vides analīze; darbības plānu sistēma; darbinieku motivēšana organizācijā; organizācijas darbības kontrole; vadīšanas stils; neformālās grupas organizācijā; organizācijas kultūra, kā arī mūsu secinājumi un priekšlikumi.
Lai varētu sasniegt pētījuma mērķi, tā autoriem bija nepieciešams izpildīt sekojošus uzdevumus:
1)iepazīties ar informāciju, kura raksturo zvanu centru darbību Latvijā;
2)iepazīties ar materiāliem, kuri raksturo pašu SIA „Transcom Worldwide Latvia”.
Lai veiktu šos uzdevumus, projekta autori iepazinās ar internetā pieejamo informāciju, kā arī ieguva informāciju no firmas vadītājiem. Bez tam darbā izmantoti arī SIA „Transcom Worldwide Latvia” darbinieku interviju rezultāti, kas ļāva labāk izprast SIA „Transcom Worldwide Latvia” darbību, kā arī vadības īpatnības, gūt informāciju par sagaidāmajām pārmaiņām.
Projekta iesākumā autori raksturo pamatinformāciju par uzņēmumu un tā vēsturi. Tiek aprakstīta uzņēmuma ārējā vide, mērķi un vadības organizācija, tā funkcijas. Protams, tiek apskatīta arī uzņēmuma iekšējā vide, tās īpatnības.
Rakstot kursa projektu, galvenais mērķis ir izpētīt un izanalizēt SIA „Transcom Worldwide Latvia” struktūru un pašreizējo situāciju, lai nonāktu pie secinājumiem un priekšlikumiem, kā uzlabot tā darbību tuvākajā un tālākajā nākotnē.

1.Organizācijas vispārējais apraksts

SIA „Transcom Worldwide” ir pārstāvēts 26 Eiropas valstīs (52 zvanu centri), kas ietilpst vairāk kā 6000 darba stacijās, kuros strādā vairāk nekā 12 000 darbinieki. Pakalpojumi tiek sniegti 33 valodās. Uzņēmumā tiek izmantotas modernākās zvanu centru tehnoloģijas, pakalpojumi tiek sniegti 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Uzņēmuma starptautiskā pieredze ļauj SIA „Transcom Worldwide Latvia” piedāvāt profesionālus zvanu centra pakalpojumus.
Transcom Worldwide dibināts 1995.gadā kā Industriförvaltnings AB Kinnevik grupas uzņēmums ar mērķi sniegt CRM (customer relationship management) pakalpojumus saviem starpniekiem un telekomunikāciju firmā…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1132603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register