Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458939
 
Evaluation:
Published: 26.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Bez tam pircēju vēlmju apmierināšanai var būt nepieciešama jaunu produktu izstrāde, kuriem ir tādas īpašības, kas nepiemīt pašreizējiem produktiem. Citiem vārdiem sakot, augstākas efektivitātes, kvalitātes un jaunievedumu sasniegšana ir daļa no klientu vēlmēm. Ir vēl divi nosacījumi, lai sasniegtu šo mērķi: fokusēšanās uz pircēju un tā vēlmēm un šo vēlmju apmierināšanas veidu meklēšana.
Organizācija nevar reaģēt uz pircēju vēlmēm, ja tā nezina, ko pircēji vēlas. Tādēļ pirmais solis ir visa uzņēmuma motivācija pircēju vēlmju iepazīšanai un ievērošanai. Klienta vēlmju apmierinājums ir daļa no kvalitātes paaugstināšanas pasākuma kopuma.
Ja uzņēmums ir sācis veidot noteiktu orientāciju uz klientu un vispārēju sapratni par pircēju vajadzībām, tad nākamais solis ir pircēju vajadzību apmierināšana. Kā jau tika sacīts, efektivitāte, kvalitāte un jaunievedumi ir izšķirošie, lai apmierinātu šīs vēlmes. Bez tam uzņēmumi var piedāvāt augstāku apmierinājuma pakāpi, ja tie savu spēju robežās pielāgo produktu katram pircējam un samazina laiku, kurš nepieciešamas, lai reaģētu uz klienta vēlmēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register