Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591789
 
Evaluation:
Published: 03.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  anotācija    4
  ievads    5
1.  Uzņēmuma vide    6
2.  uzņēmuma mikrovide    8
2.1  Konkurenti    8
2.2  Klienti    9
2.3  Piegādātāji    10
2.4  Starpnieki    11
2.5  Sabiedrība jeb saskarsmes auditorija    12
3.  uzņēmuma makrovide    14
3.1  Demogrāfiskie faktori    14
3.2  Ekonomiskie faktori    15
3.3  Politiskie faktori    16
3.4  Tiesiskie faktori    17
3.5  Sociālie un kultūras faktori    18
3.6  Apkārtējās vides faktori    19
3.7  Zinātniski tehniskie vides faktori    20
4.  SIA ‘’Kapteinis Enriko’’ ārējā vide    22
  Uzņēmuma mikrovide    22
4.1  konkurenti    22
4.3  piegādātāji    23
4.4  starpnieki    24
4.5  sabiedrība jeb saskarsmes auditorija (SA)    24
  Uzņēmuma makrovide    25
4.6  demokrātiskie faktori    25
4.7  ekonomiskie faktori    26
4.8  politiskie faktori    27
4.9.  tiesiskie faktori    28
4.10.  kultūras un sociālie elementi    28
4.11.  apkārtējās vides elementi    28
4.12.  Zinātniski tehniskie vides faktori    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

Visi mums zināmie uzņēmumi funkcionē tikai tad, jau tām ir iekšējie un ārējie sakari. Aktīvo subjektu un spēku kopumu, kuri ietekmē uzņēmumu vai uzņēmuma iespējas veikt sekmīgu darbību, sauc par mārketinga vidi.
Pastāv divu veida mārketinga vides- iekšējā vide un ārējā vide. (Praktiskāks mārketinga vides sadalījums apskatāms tabulā 1.). Iekšējā mārketinga vide ir jebkuras firmas iekšējā struktūra, kas nodrošina tirgus darbību (piemēram, finanšu daļa, grāmatvedība, augstākais vadības posms, kadru dienests u.t.t.)
Ārējā vide ir komplicēta parādība un tā smalkāk dalās mikrovidē un makrovidē.
Ar jēdzienu mikrovide ir jāsaprot ārējās pasaules elementi, kuri ir tieši saistīti ar pašu firmu un ietekmē tās iespējas.1 Pie uzņēmuma ārējās vides pieder viss, kas ir saistīts ar uzņēmuma reklāmu, tēla veidošanu jeb imidžu, saskarsme ar klientiem, piegādātāju izvēle, uzņēmuma darbinieku un vadības spēja kvalitatīvi un pozitīvi sastrādāties un komunicēt ar patērētājiem un klientiem, konkurenti un starpnieki. Kā arī viena no uzņēmuma pastāvēšanai nepieciešamām lietām, kas ir tiešā pārdošana un SA jeb sabiedriskās attiecības.
Bet jēdziens makrovide sevī ietver faktorus, kas raksturīgi sabiedrībai kopumā. Lai gan mārketinga makrovide sastāv no ļoti plaša faktoru un ietekmju loka, tos iespējams sagrupēt piecās lielās grupās
Ekonomiskie un konkurences elementi
Politiskie un likumdošanas elementi
Tehnoloģiskie elementi
Dabas elementi
Sociālie un kultūras elementi 2…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register