Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:654702
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pēdējo 10-20 gadu laikā smaržu industrija tieši Latvijas tirgū ir strauji mainījusies. Ja pirms 20 gadiem Latvijas iedzīvotāji nemaz nevarēja iedomāties, ka ir kādas citas parfimērijas ražotājas bez mūsu pašu "Dzintara", tad pēdējos gados Latvijas parfimērijas veikali ir pilni ar tādu slavenu zīmolu smaržām kā "Dolce&Gabbana", "Cavalli", "Ferre", kā arī "Boss", "Gucci", "Escada", "Dior" vai "Chanel". Un pirms krīzes gados vēl nesenajā 2008.gadā iedzīvotāji atļāvās smaržām tērēt vairākus simtus latu, tomēr šobrīd, kad algu līmenis ir strauji samazinājies, tad atsevišķa daļa iedzīvotāju smaržām neatļaujas tērēt tik daudz naudas, jo tā nav pirmās nepieciešamības prece. Tomēr fakts ir tāds, ka pēdējo gadu laikā cilvēki sāk interesēties par mūsu pašu Latvijā ražotajām, dabiskajām precēm, tāpēc atkal ir modē "Dzinatars", jaunās "Madaras" produkcija, jo arī cenas ir salīdzinoši draudzīgākas. Smaržu dzīves cikls Latvijā varētu būt brieduma stadijā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1310974
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register