Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667059
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
  Uzņēmuma apraksts    3
  Biznesa plāna izklāsts    4
  Uzņēmumam piederošie īpašumi un iekārtas, vadība    4
  Pakalpojuma raksturojums    4
  Jubilejas, kāzas, kristības u.c.    4
  Tirgus analīze    5
  Konkurenti    5
  Mārketings    6
  Mārketinga plānošana    7
  Risks un problēmas    9
  Darbības plāns    9
  Finansu plāns    10
  Reklāma    12
Extract

Mārketinga plānošana
Svarīgi ņemt vērā pazīmes, kas raksturo pircējus, nepieciešams izvēlējies tādu tirgus segmentācijas modeli, kurš vislabākajā veidā izskaidro, kā un kāpēc pircēji atšķiras cits no cita, ar to, kam viņi dod priekšroku, ar ko un kāpēc atšķiras viņu uzvedība tirgū, izdarot šādus secinājumus uzņēmums iegūst jūtamu priekšrocību konkurencē ar saviem sāncenšiem. Uzņēmuma izpratne par sava produkta pircējiem un tas kā uzņēmums viņus segmentē, veido pamatu, lai izlemtu, kādu produktu ražot un kādai pircēju uztverē jābūt šā produkta pozīcijai. Savukārt lēmums par produktu un tā pozīciju nosaka pārdošanas apjomu un peļņu. Efektīvs segmentācijas modelis ļauj uzņēmumam iekarot tirgu pat tad, ja piedāvātie produkti nav lētākie. Klientu analizēšanai SIA „Orhideja” izmanto sekojošus kritērijus:
ģeogrāfiskās segmentācijas robežas ( tirgus, kurā uzņēmums realizē savu produkciju);
demogrāfiskais (vecums, dzimums u.c.):
sociāli ekonomiskais (ienākumu līmenis, profesija);
kultūras (izglītība. reliģija u.c.);
personas raksturojums (dzīvesveids, rakstura tips);
rīcība (izvēles kritēriji, patērētāja tips).
Cenu politika, produkta cenas noteikšana
Cenu veidošana ir komplicēts process, jo produktam jānosaka optimāla cena katrā no tirgiem, kā arī jāveido uzņēmuma politika, kā un kad mainīt cenas, reizē nosakot, kam tad ir šādas tiesības un pat pienākums. Produkta cenu veidošanas pamatkritēriji:
pieprasījums;
izmaksas;
konkurence.
Cenu stratēģija - ar šo saprotam pēc kāds taktikas tiks noteikta produkta cena:
dempinga cena - cenu pazemināšana lai izspiestu konkurentus no tirgus;
diferencētā cena – cena tiek diferencēta no produkta adekvātām pazīmēm;
diskriminējošā cena – tā pati prece par dažādu cenu, dažādiem klientiem.

Šādu lēmumu nepieciešamības gadījumā produktmenedžeri konsultējās ar uzņēmuma vadību.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1245924
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register