Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:819292
 
Evaluation:
Published: 16.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Latvijas Nacionālās Projektu vadīšanas asociācijas raksturojums    4
2.  Projektu vadīšanas nozares tiesisko aspektu raksturojums    7
2.1.  Profesiju standarts projektu vadīšanā    7
2.2.  Projektu klasifikators    8
2.3.  Projektu vadīšanas nacionālās kompetences vadlīnijas (NCB)    9
4.1.  Darba sludinājumu kvalitātes analīze    16
4.2.  Projektu vadīšanas speciālistu profesionalitātes vērtējums    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
  Pielikumi    23
Extract

Projektu vadīšana nav iedomājama bez profesionāliem un kvalificētiem projektu
vadītājiem. Diemţēl piedāvājums nespēj apmierināt pieprasījumu. Latvijā
pagaidām ir tikai 13 starptautiski sertificēti, atzīti projektu vadīšanas speciālisti.
Skatoties kopumā uz šo nozari, kvalificēti pasniedzēji Latvijā ir retums. Lielākā
daļa, kas pasniedz projektu vadīšanu, nav kvalificēti pasniedzēji. Viņi ir teorētiķi
un praktiski nav strādājuši vai arī ir tikai piedalījušies kādā projektā, bet ar to ir
pamaz lai pārzinātu šo nozari. Labam speciālistam ir jāseko līdzi visiem
jaunumiem šajā nozarē.
Vērtējot no uzņēmējdarbības viedokļa, projektu vadīšanas nepieciešamību
nosaka šodienas situācija tirgus ekonomikā. Latvijā ir vērojamas tendence, ka
šajā nozarē arvien spēcīgāk izjūt konkurenci, tas ir, parādās jauni konkurenti,
kas mūsu tirgū piedāvā citu valstu speciālistus un mācību programmas, kuras
tiek adoptētas mūsu vajadzībām. Latvijas tirgū jau esošie uzņēmumi izjūt
spēcīgu jauno konkurentu ietekmi un nespēj tik ātri reaģēt uz šo situāciju un
cenšas izdomāt daţādas reklāmas iespējas, kā piesaistīt potenciālos klientus,
bet tas bieţi vien nepalīdz. Tāpēc jau esošiem uzņēmumiem jācenšas šajā jomā
piedāvāt jaunu stratēģiju, protams, tā prasa papildus finansu resursus. Lielākā
daļa nozarē darbojošies uzņēmumi nepielieto visus marketinga pasākumus un
neprot savu uzņēmumu reklamēt, un nevēlas ieguldīt reklāmas iespējās lielākus
finansu resursus, bet grib ātru peļņu. Tas nedod iespēju pietiekami ātri reaģēt uz
izmaiņām tirgū un nekavējoties pieņemt lēmumus, jo ir pārāk daudz hierarhijas
līmeņu, caur kuriem jāiziet gan informācijai, gan dokumentācijai, lai vadība
pieņemtu galīgo izšķirošo lēmumu. Viens no uzņēmuma vadības veidiem ir
decentralizācija, hierarhijas līmeņu samazināšana, kas paver iespējas
darbiniekiem tālākizglītoties un nodrošināt darbinieku līdzdalību uzņēmuma
kopējā attīstībā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1121749
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register