Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:892550
 
Evaluation:
Published: 06.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS APRAKSTS    4
2.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀ VIDE    5
2.1.  Uzņēmuma stratēģija    6
2.2.  Uzņēmuma darbinieki    6
2.3.  Uzņēmuma struktūra    7
2.4.  Uzņēmuma kultūra    8
2.5.  Tehnoloģijas    8
3.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ VIDE    9
3.1.  Konkurenti    9
3.2.  Klienti    11
3.3.  Piegādātāji un starpnieki    11
3.4.  Sabiedrība    12
3.5.  Likumdošana    13
3.6.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    14
3.7.  Valsts politika    15
3.8.  Sociālkultūras attiecības    15
3.9.  Zinātnes un tehnikas progress    15
3.10.  Starptautiskās attiecības    16
4.  VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBA    17
5.  SWOT ANALĪZE    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Extract

Laikā, kad industriālo laikmetu ir nomainījis informācijas laikmets, katram uzņēmumam ir nopietna uzmanība jāpievērš apkārtējai videi. Uzņēmuma ir jāpielāgojas jauniem apstākļiem vai jābeidz pastāvēt. Nav šaubu, ka to, kādi uzņēmumi un organizācijas būs nākotnē. Noteiks cilvēki un viņu mācīšanās tempi. Ikvienam vadītājam ir jāapzinās, kādas pārmaiņas skars apkārtējo sabiedrību un darba tirgu kopumā, kā arī viņa paša darbu. Vienīgais, kas nemainīsies – jebkura biznesa veiksme būs atkarīga no klientiem.
Katram uzņēmumam jābūt spējīgam apgūt procesus un piemērot savu struktūru jauniem apstākļiem. Tam ir īpaši liela nozīme, saskaroties ar pārmaiņām un sarežģījumiem globālajā tirgū un cīnoties ar to radītajām sekām. Uzņēmuma stratēģija un organizatoriskās iespējas ir regulāri jāizvērtē. Uzņēmuma misijai ir jāatbilst iekšējai vīzijai un vērtībām (uzņēmuma veidolam nākotnē), tajā pašā laikā saglabājot uzņēmuma publisko tēlu un reputāciju. Uzņēmējdarbības vide sastāv no dažādiem faktoriem un uzņēmumam ir jāizprot šī vide un jāmāk tā pielāgot savai darbībai, kā arī dažās lietās jāmāk pielāgot sava darbība videi. Vide ietver spēkus, kas ietekmē uzņēmuma spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu. Pastāv mikro vide jeb iekšējā vide, kuru uzņēmums veido pats un makro jeb ārējā vide, kuru uzņēmums nespēj ietekmēt, bet kura ietekmē uzņēmumu neatkarīgi no tā gribas.
1. UZŅĒMUMA VISPĀRĒJS APRAKSTS
Logs ir viena no svarīgākajiem ēkas elementiem, kurš eksponējas fasādē un ir interjera sastāvdaļa. Tas ir komplekts, par kuru mūsdienās bieži vien aizmirst. Apskatoties uz logu var pateikt, kas būtībā ir šīs telpas saimnieks. Šeit vietā ir pārfrāzēt visiem zināmo teicienu par draugiem “pasaki, kāds tev ir logs, un es pateikšu, kāds tu esi pats”. (
SIA “ERIGO” ir dibināts 2005. gada 13. decembrī. Uzņēmums nodarbojas ar PVC logu izgatavošanu un montāžu. Uzņēmuma dibinātājam ir vairāk kā četru gadu pieredze PVC logu izgatavošanā un projektu vadīšanā vienā no vadošajiem uzņēmumiem – SIA “APS”. Pirms uzņēmuma dibināšanas ir apzināta reālā situācija šajā tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register