Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:908881
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Patstāvīgā darba mērķis ir veikt A/S Multibanka uzņēmuma stratēģijas analīzi, izvērtēt bankas iekšējo un ārējo vidi, tās konkurentus, kā arī dot savu novērtējumu un sniegt priekšlikumus bankas turpmākai darbībai un attīstībai.
Izvēlējos Multibanku, jo tā salīdzinoši ir maza banka un, lai tā spētu konkurēt ar lielajām bankām, tai ir jāspecializējas kādā noteiktā sfērā, jāatrod sava niša, piedāvājot pakalpojumus, kas nav raksturīgi citām bankām. Tāpēc man bija ļoti interesanti izanalizēt bankas darbību.

Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti šādi uzdevumi:

veikt uzņēmuma ārējās vides pētījumus;
veikt uzņēmuma iekšējās vides pētījumus;
noskaidrot, kāda ir uzņēmuma stratēģijas izvēle.
Akciju sabiedrība Multibanka ir vecākā Latvijas komercbanka, kas nodarbojas ar norēķiniem ārzemju valūtās, lai gan pēc dibināšanas tā ir viena no jaunākajām.

Multibankas priekštece – PSRS Ārējo ekonomisko sakaru bankas filiāle – kļuva par Latvijas Bankas Ārzemju operāciju nodaļu, kas ilgu laiku bija ārzemju valūtu norēķina centrs Latvijas Bankai, kā arī jaunizveidotajām komercbankām. 1994.gada aprīlī Ārzemju operāciju nodaļu privatizēja, kā rezultātā tika nodibināta A/S Multibanka. Šodien A/S Multibanka pārstāvniecības darbojas gan Latvijas pilsētās, gan arī Krievijā (Maskavā un Jekaterinburgā), Ukrainā (Kijevā) un Baltkrievijā (Minskā).

A/S Multibanka savā darbībā orientējās uz drošas un profesionālas, uzticamas un universālas bankas tēla radīšanu, jo tās darbības principi ir:

klientu naudas drošība;
bankas operāciju ātrums un precizitāte;
augsta apkalpošanas kultūra;
individuāla pieeja katram klientam.

A/S Multibanka orientējās uz diviem tirgiem: Latvijas un NVS. NVS tirgū ir iespējas iegūt klientus, kas ieinteresēti par Latvijas bankām specifisko apstākļu dēļ. Līdz ar to ļoti būtiska nozīme ir pakalpojumu kvalitātei, pakalpojumu cenai, informācijas novadīšanas ērtumam un ātrumam, kā arī bankas imidžam jābūt augstā līmenī. Ar katru gadu A/S Multibanka paplašina savu darbību, apgūstot jaunas sfēras, piedāvājot saviem klientiem dažādus pakalpojumu veidus un attīstot servisa kvalitāti. Šobrīd A/S Multibanka piedāvā visus pakalpojumus, kas raksturīgi universālai bankai Latvijā.

A/S Multibanka saviem klientiem nodrošina plašu pakalpojumu klāstu – multivalūtu kontus, skaidras naudas operācijas, norēķinu veikšanu ar Interneta palīdzību, ceļojuma čeku izsniegšanu un apkalpošanu, termiņdepozītu pieņemšanu, darījuma konta apkalpošanu, inkasācijas pakalpojumus, kreditēšanu, līzinga operācijas gan NVS valstu, gan arī konvertējamās valūtās, vērtspapīru kontu atvēršanu, apkalpošanu un investīciju portfeļa pārvaldīšanu, pamatojoties uz trasta līgumu.
Uzņēmuma ārējā vide ir uzņēmuma darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvērtēt, lai īstenotu uzņēmējdarbības mērķus. Lai uzņēmums darbotos sekmīgi un ilglaicīgi, uzņēmuma stratēģijai jāattīstās atbilstoši videi, kurā tā darbojas. Daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām, uzskatot, ka to sākotnējā panākuma formula darbosies mūžīgi. Bet šādi uzskati ir visai maldīgi! Lai izdzīvotu, uzņēmumam jāizprot spēki, kas nosaka konkurenci nozarē, kurā tas darbojas. Tam nepārtraukti ir jāizvērtē šie spēki un jāpiemēro pārmaiņām atbilstoša stratēģija.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register