Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138946
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.3.  Uzņēmuma SIA „Tezei-s” informācijas apmaiņas sistēma    6
1.4.  Uzņēmuma vadības stils un tā nozīme biroja darba organizēšanā    13
2.  Uzņēmuma pastāvēšanai nodrošinātie resursi    16
2.2.  Finanšu resursi    18
2.3.  Materiālie resursi    19
2.4.  Informācijas resursi    20
3.  Biroja administratora amata pienākumi un uzdevumi    21
3.1.  Biroja darba organizēšana, vadīšana un kontrole uzņēmumā SIA „Tezie-s”    21
3.2.  Biroja administratora amata pienākumu un uzdevu apraksta salīdzinājums ar SIA „Tezei-s” biroja vadītāja pienākumiem un uzdevumiem    22
4.  Darbs ar biroja tehniku    25
4.1.  Esošās biroja tehnikas izvēles principi un pamatojums    25
4.2.  Biroja tehnikas iegādes veidi un to pamatojums    25
4.3.  Biroja tehnikas pielietojums – biroja darba optimizācijas iespējas atkarībā no biroja tehnikas sniegtajām iespējām    25
5.  Komunikācijas un informācijas aprites organizēšanas un nodrošināšanas spēju pilnveidojums biroja darbā    26
5.1.  Uzņēmumā izmantoto komunikācijas veidu un virzienu analīze    26
5.2.  Informācijas nodošanas un saņemšanas prasmju pilnveidošana    29
5.3.  Informācijas aprites atgriezeniskās saites organizēšanas principu analīze    30
6.  Sapulču un prezentācijas prasme    31
7.  Birojā pielietojamie laika plānošanas principi un biroja administratora prasmju un zināšanu pielietojuma praktiskās iespējas    32
8.  Publiskās uzstāšanās nepieciešamība vai trūkums prakses vietā    35
  Secinājumi    36
  Priekšlikumi    37
Extract

Secinājumi
1. Veiksmīgi organizēts plānošanas process vienmēr atmaksāsies nākotnē, jo uz izstrādātās plānošanas bāzes varēs nodrošināt uzņēmuma organizēšanas, koordinēšanas, motivēšanas un kontroles funkcijas.
2. Visas organizācijas funkcijas ir cieši saistītas ar komunikāciju – plānošana, organizēšana, līderība, kontrolēšana u.c., tāpēc tā organizācijā ir ļoti svarīga. Prasmīgi komunicējot ir iespējams maksimāli izmantot organizācijas potenciālu. Vadītāja un visas organizācijas uzdevums ir pārvarēt komunikācijas barjeras, lai efektīvāk darbotos uzņēmums.
3. Informācija ir vadītāja darbības pamats. Tikai informēts vadītājs var pareizi izraudzīties darbības mērķus, sekmīgi organizēt vadāmo sistēmu, pieņemt objektīvus lēmumus un uzturēt organizācijai nepieciešamos ārējos un iekšējos sakarus.
4. Lai pašreizējās konkurences apstākļos veiksmīgi un ar skatu nākotnē varētu strādāt jebkurš uzņēmums, personāla vadīšanai jāietilpst uzņēmuma kopējā stratēģijā.
5. Veiksmīgai uzņēmuma darbības nodrošināšanai ir ļoti liela loma pašam uzņēmuma vadītājam. Vadītājs var lietot kādu noteiktu vadības stilu, bet attiecībās ar padotajiem, lai uzlabotu vadīšanas efektivitāti, nereti nākas to mainīt.
6. Visbiežāk ir sastopami divi vadības stili: autoritārais un demokrātiskais. Gan viens, gan otrs stils var būt dzīvotspējīgs, ja abas puses – vadītājs un darbinieki – to pieņem. Bet var apgalvot, ka neviens no šiem stiliem nepastāv absolūti ideālā formā.
7. Finansu, materiālie un cilvēkresursi jeb personāls ir tie faktori, bez kuriem nav iespējama neviena uzņēmuma pastāvēšana. Personāls ir tas, kurš darbojas atbilstoši uzņēmuma mērķiem un izstrādātajai stratēģijai
8. Optimāla cilvēkresursu organizācija ļauj uzņēmumam darboties efektīvi, jo ikvienai ražošanas iekārtai – pat sarežģītākai un dārgākai – ir vajadzīga attiecīga aprūpe, tātad cilvēka klātbūtne. Uzņēmuma vadības ziņā ir rūpēties par to, lai cilvēkresursi uzņēmumā būtu pietiekamā daudzumā un kvalitātē.
9. Uzņēmumu finansiālās attiecības ir finansu sistēmas aprites pamats, būtība. Finanses izsaka ražošanas, preču apgrozības procesā vērtības maiņas formu un atspoguļo preču – naudas attiecību noslēguma aktu
10. Katra uzņēmuma gan liela, gan maza veiksmīgas darbības pamatā ir nepieciešama organizēšana – resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai realizētu noteiktos plānus un sasniegtu uzņēmuma mērķus. Organizācija ir organizēšanas rezultāts, tātad sakārtota uzņēmuma struktūra.
11. Biroja darba organizatoram jāzina uzņēmuma darbības principi, pārvaldes darba organizācija, komunikācijas tehnika, administratīvais koordinēšanas darbs uzņēmumā, uzņēmuma dokumentācija, dokumentu noformēšanas noteikumi, informācijas plūsma un tās apstrāde, datoru un citas biroja tehnikas lietošana un iespējas.
12. Komunikācijas pārslodzi var novērst vai vismaz mazināt, regulējot informācijas plūsmu. Svarīgi panākt to, lai tiktu sniegta patiešām vajadzīgā un nepieciešamā informācija un to saņemtu vajadzīgais adresāts.
13. Pareizi pielietota, atgriezeniskā saite ir spēcīgs instruments cilvēka izaugsmes sekmēšanai un konfliktu potenciāla mazināšanai. Lai atgriezeniskā saite būtu iedarbīga, vēlams pieturēties pie šiem principiem.
14. Efektīva laika plānošana ir viens no būtiskākajiem paņēmieniem, kā atmest visu lieko un koncentrēties uz būtiskiem uzdevumiem ceļā uz mērķi. Tā ir darbību sistēma, kas ir virzīta lai maksimāli efektīvāk, izpildīt maksimāli daudz darbu, minimālā laikā posmā.

Priekšlikumi
Tā kā mūsdienās moderna ir „zaļā domāšana”, mans ieteikums būtu padomāt par to, kādu papīru uzņēmums izmanto un kur tiek liktas un kā iznīcinātas nevajadzīgās lietas un makulatūra.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register