Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:509359
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
2.  SIA „Fazer maiznīcas” štatu saraksts un darba vietu plāns    6
3.  SIA „Fazer maiznīcas” darba vietu plāns    7
4.  Amata apraksti    8
5.  Kompetenču modeļi    13
6.  Prasību profils šefpavāram    18
7.  Intelektuālā darba novērtējums    19
8.  Sludinājums vakantajai vietai    23
9.  Intervija    25
10.  Kandidātu iesniegtie CV    26
11.  Kandidātu iesniegtās motivācijas vēstules    30
12.  Intervijas protokols    34
13.  Atteikuma vēstule    35
14.  Šefpavāra adaptācijas plāns    36
15.  Personāla novērtēšanas veidlapa    37
16.  Personāla darba samaksas sistēma    39
Extract

Fazer maiznīcas ir viena no tradīcijām bagātākajām maizes ceptuvēm Latvijā. Uzņēmuma pirmsākumi meklējami vairāk nekā 60 gadus atpakaļ - 1946. gadā, kad Rīgā darbu uzsāka maizes un makaronu fabrika, kuras produkcija tika marķēta ar “Druvas” zīmolu. “Druva” bija pirmais uzņēmums padomju laiku Latvijā, kas sāka atjaunot Latvijas maizes cepšanas labākās tradīcijas - maizīte tika cepta pēc atjaunotām senām receptūrām, izmantojot agrāko meistaru pieredzi.
2001. gadā „Druva” apvienojas ar Ogres apkaimē zināmāko maiznīcu - „Ogres maiznieks”, un pārceļ ražotni uz Ogri. Uzņēmums turpina darbību kā „Ogres maiznieks”, un, apvienojot abu uzņēmumu pieredzi, piedāvā pircējiem gan iecienītas, gan jaunas maizes šķirnes. 
 2001. gada beigās „Ogres maiznieku” pārņem Somijas lielākā un pazīstamākā maiznīca - “Fazer Bakeries”. Sākotnēji uzņēmuma nosaukums ir „Fazer maiznīcas Druva”, vēlāk 2005. gadā tas tiek pārdēvēts par „Fazer maiznīcām”. Ar mērķi apvienot tehnoloģiski moderno maizes ražošanas procesu ar senajām maizes cepšanas tradīcijām, tiek izstrādāts un īstenots ražotnes modernizācijas plāns.
 Kopš 2002. gada, kad maiznīca sāka darboties kā Fazer uzņēmums, tā tirgus daļa ir palielinājusies aptuveni 5 reizes - no 4.8% līdz 23.8% no kopējā maizes tirgus. Uzņēmums joprojām saviem pircējiem piedāvā tradicionālo - paaudzēs mīlēto „Druvas” maizi un inovatīvo „Fazer” maizi. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register