Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100367
 
Evaluation:
Published: 13.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valoda un runa pedagogu un psihologu atziņās    5
2.  Runas attīstības raksturojums jaunākajā pirmsskolas vecumposmā    7
3.  Rotaļas nozīme bērnu runas attīstības sekmēšanā    11
3.1.  Rotaļu veidi un funkcijas    13
3.2.  Rotaļas izmantošanas iespējas runas attīstībā    15
4.  Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu runas attīstības sekmēšana rotaļā    18
4.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    18
4.2.  Bērnu grupas raksturojums    19
4.3.  Bērnu runas sekmēšana rotaļā    22
4.4.  Iegūto rezultātu apstrāde un analīze    23
  Secinājumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  Pielikumi    30
Extract

Secinājumi
1. Viens no pirmsskolas perioda psihiskās attīstības priekšnosacījumiem ir rotaļa. Bērns sevi sāk identificēt ar noteiktām lomām, sāk ievērot rotaļu noteikumus, seko tiem līdzi, tādējādi attīstot paškontroli, pašapziņu un normu izpratni, apgūst sociālās uzvedības normas.
2. Analizējot pedagogu un psihologu atziņas par bērnu runas attīstību, var secināt, ka runas attīstība ir viens no galvenajiem attīstības rādītājiem, ka liela nozīme bērna personības veidošanā ir vispusīgai bērna attīstībai. Runa nevar attīstīties, ja nav sarunu biedru.
3. Tā kā bērns uzkrāj savu iegūto pieredzi, kas tieši ietekmē bērna attīstību, tad tas, cik pozitīvi notiek šī attīstība tiešā veidā ietekmē bērna runas attīstību.
4. Līdz ar runas attīstīšanos, attīstās bērna domāšana- bērns ne tikai apvieno priekšmetus pēc to ārējām pazīmēm, bet sāk izdalīt priekšmetu būtiskās īpašības, grupē tās pēc materiāla, īpašībām.
5. Runas attīstība bērniem notiek nepārtraukti, bet visaktīvāk tas notiek apmēram divu gadu vecumā, kad bērns spēj saprast, ko pieaugušais runā bez uzskates līdzekļiem.
6. Bērnam sarunāties ir interesanti, dažkārt to dara tāpēc, ka vēlas klausīties savā balsī, izmēģināt dažādus vārdu variantus, izmēģināt balss skaļumu. 2-3 gadu vecumā bērns spēj izteikt savas domas vienkāršos teikumos.
7. Bērniem ļoti interesē pasaku lasīšana, jo pasakās var dzirdēt vārdus, ko, iespējams, ikdienā nelieto.
8. Šajā vecumā sākas „kāpēcīšu” periods, tas nozīmē, ka bērni meklē cēloņsakarības starp lietām un to norisēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register