Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171362
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Saskarsmes kultūras būtība    6
1.1.  Saskarsmes jēdziens dažādu autoru atziņās    7
1.2.  Saskarsmes veidi, stili un funkcijas    7
1.3.  Saskarsmes prasmju attīstības īpatnības 3-4 gadus veciem bērniem    10
2.  Jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem raksturojums    12
3.  Rotaļas saskarsmes sekmētājas    15
3.1.  Rotaļu būtībā, jēdziens, klasifikācija, nozīme    17
3.2.  Rotaļu ietekme uz bērna saskarsmes veidošanos    23
3.2.1.  Saskarsmes pieredzes veidošana rotaļās    25
3.2.2.  Rotaļu un lietu ietekme uz bērnu saskarsmes veidošanos    26
3.2.3.  Pieaugušā saskarsme ar bērnu un bērna saskarsme ar bērnu    26
  Secinājumi    26
  Priekšlikumi   
  Izmantoto avotu saraksts   
Extract

Rotaļa ir pirmsskolas vecuma bērna dzīvesveids. Rotaļā viņš rada savas domu, jūtu un izjūtu pasauli-viņš domā, sacer, salīdzina, runā, izdomā, izpildot lomu, priecājas, skumst, smejas un dusmojas. Viņš rotaļā mācās, strādā, vēro, zīmē, eksperimentē, gatavo rotaļlietas. Rotaļu viņu nodarbina.
Rotaļa palīdz bērnam izprast sevi, tuvoties un apgūt tuvāko apkārtni, iedziļināties gan pieaugušo, gan citu bērnu attiecībās.
Tā palīdz uzjust, pārdzīvot un atcerēties vēroto, dzirdēto, TV skatīto un radoši to attēlot savās rotaļās, pašiem izpildīt kādu lomu- vecāku, skolotāja, pasaku varoņa u.c. Rotaļā bērnu priecē viņa varēšana, neatkarība, patstāvība. Vai arī otrādi-viņš pārdzīvo savu vienatni, neprasmi, sadarboties ar rotaļu biedriem.
Bērna rotaļā atbalsojas vērotais un pārdzīvotais pasaulē ap viņu. Šī bērna pasaule var būt gan priecīga, ar pozitīvu saturu, gan naidīga, nemiera pilna. Visu, kam bērns tic, kas viņu interesē, viņš cenšas attēlot savās rotaļās. Tam nepieciešams pārdomāts, iejūtīgs pieaugušā atbalsts.
Rotaļā bērns dzīvo savu bērna dzīvi. Rotaļa vislabāk sagatavo bērnu dzīves darbībai. Tā nav pieaugušo uzspiestā, bet paša bērna izvēlētā aktivitāte. No vienas puses, rotaļnieks rotaļā ir brīvs, bet tajā pašā laikā rotaļa netieši regulē bērna uzvedību. [ 3; 4]

Mērķis: Teorētiski izzināt rotaļas ietekmi uz saskarsmes veidošanos jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem.
Hipotēze: Vai rotaļa sekmē pirmsskolas bērnu attīstību.
Objekts: Rotaļa pedagoģiskajā procesa pirmsskolā.
Priekšmets: Jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsme
Uzdevumi:
1.Analizēt pedagogu, psihologu atziņas par saskarsmi, tās veidiem un stiliem.
2.Raksturot jaunākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību.
3.Iepazīties ar rotaļu, tās klasifikāciju un ietekmi uz saskarsmes veidošanos jaunākā pirmsskolas vecuma bērniem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1127876
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register