Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245296
 
Evaluation:
Published: 28.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tikumiskās audzināšanas jēdziens, būtība    4
a.  Pamatjēdzienu būtība:motīvs, motivācija, morāle    5
1.2.  Tikumiskās uzvedības veidošana sākumskolā    8
2.  Tikumiskās audzināšanas uzdevums un saturs    11
3.  Tikumiskās audzināšanas motivācijas izmantojamās formas un metodes sākumskolas klasēs    13
4.  Morālās jeb tikumības attīsības stadijas pētīšanas metodes un teorijas    15
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
  Pielikums    21
Extract

Mūsdienās daudzu masu mediju virsrakstus skar tēma par tikumisko audzināšanu, apgalvojot, ka jaunā paaudze ir degradējusies un zudušas morālās vērtības. Bet tajā paša laikā Televīzijā un kinofilmās demonstrētā vardarbība, noziedzība un seksuālās attiecības liek bērniem domāt, ka šāda uzvedība ir pieņemama un” pilnīgi normāla”
Visos gadsimtos cilvēki augstu vērtējuši tikumisko audzināšanu. Dziļās sociāli ekonomiskās pārmaiņas, kas notiek mūsdienu sabiedrībā, liek mums aizdomāties par jauniešu nākotni. Pašlaik ir sagrauti tikumiskie orientieri, jaunajai paaudzei var pārmest bezdvēseliskumu, neticību, agresivitāti.
Autors tēmu tikumiskās audzināšanas motivācija sākumskolā izvēlējās teorētiski analizēt tādēļ, ka tā ir mūsdienās aktuāla problēma, jo mūsdienu pasaulē bērns dzīvo un attīstās daudzu dažādu uz viņu spēcīgas iedarbības, gan pozitīva, gan negatīva rakstura avotu aplenkumā, kas katru dienu uzbrūk nenostiprinātajam bērna intelektam un jūtām, tikumiskās sfēras veidošanas pirmsākumos. tā skar ne tikai vecākus bērna audzināšanā, bet arī apkārtējo sabiedrību, tai skaitā skolotāju, jo skolotāja profesijai ir ļoti liela nozīme sabiedrības attīstībā. Tā kā mūsdienās bērna audzināšanā nesaņem pietiekami daudz palīdzības un atbalstu, nereti vecāki griežas pie skolotāja pēc palīdzības un padoma, iespējams, tādēļ skolotājs bieži vien tiek dēvēts kā pareiza ceļa rādītājs, kas pamāca, dod padomu un arī zināšanas, kas ir ciešā saistībā ar bērnu tikumiskās audzināšanas jautājumiem, turklāt, lai sekmētu tikumisko audzināšanu skolā un ārpus tās , skolai un skolotājam mūsdienās būtu jāuzņemas ārkārtīgi svarīgais uzdevums - sākt runāt par sava sadarbības partnera - ģimenes - lomu un uzdevumiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register