Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412325
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Emocijas, to ietekme uz sākumskolēna psihofizioloģisko stāvokli    5
2.  Pozitīvas mācību vides skolā jēdziens    10
2.1.  pozitīvas mācību vides priekšnoteikumi sākumskolā    12
2.2.  skolas un ģimenes sadarbība pozitīvas mācību vides veidošanā    13
3.  Pedagoga mācību un audzināšanas stili un to ietekme uz skolēna emocionālo dzīvi un fonu klasē    22
3.1.  demokrātiskais audzināšanas stils    25
3.2.  autoritārais audzināšanas stils    28
3.3.  liberālais audzināšanas stils    30
4.  Ieteikumi pozitīva emocionālā fona radīšanai klasē    32
5.  Pētījums    37
  Nobeigums    44
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    46
  Anotācija latviešu valodā    48
  Anotācija angļu valodā    49
Extract

Skola ir tā īpašā vieta, kas skolēnus iesaista mijattiecībās ar sevi, ģimeni, skolas saimi, tuvāko sabiedrību, globālo sabiedrību. “ Nav recepšu un likumu vienīgā efektīvā vides modeļa veidošanai, un tāpat arī nav recepšu efektīvai skolotāja un skolēna mijiedarbībai, kas būtu vienlīdz pieņemamas visiem skolotājiem un skolēniem, bet neapstrīdami skaidrs ir tas, ka klases videi ir jābūt atvērtai, dinamiskai un nepārtrauktā attīstībā esoši sistēmai, kas pieļauj vienlaikus vairāku patiesību pastāvēšanu. Videi ir jābūt pašorganizējošai sistēmai, kas nodrošina visu – gan kognitīvās, gan afektīvās un psihomotorās jomas attīstību, videi jāveicina katra procesa dalībnieka autonomija, kurā bērns tiek uztverts kā vērtība.”- Dz. Iliško. ( 23; 78 )
Šī darba ietvaros tiks pētīts kā mācību vide skolā ietekmē veselīgas personības attīstību. Interpretējot šo tēmu tiks gūts priekšstats kā pozitīvas attiecības starp skolotāju un skolēnu, starp skolotāju un skolēnu vecākiem, starp skolēniem ietekmē bērna attīstību sākumskolā. Kā veidojas skolēna personība viņa un skolotāja savstarpējās sapratnes iespaidā.
Bakalaura darba mērķis – pēc iespējas precīzāk atklāt pozitīvas mācību vides skolā ietekmi uz bērna attīstību.

1.EMOCIJAS, TO IETEKME UZ SĀKUMSKOLĒNA PSIHOFIZIOLOĢISKO STĀVOKLI


Cilvēks patstāvīgi saskaras ar dažādiem priekšmetiem, parādībām, notikumiem, citiem cilvēkiem. Līdz ar to veidojas atšķirīga attieksme pret to vai citu parādību, notikumu utt. Prieks, skumjas, bailes, sajūsma, īgnums ir daudzveidīgas jūtas un emocijas. Tajās izpaužas arī cilvēka apmierinātība vai neapmierinātība ar savu uzvedību, rīcību, ar to, ko viņš ir pateicis vai izdarījis.
Emocijas ir cilvēka pārdzīvojumi, kas pauž viņa tiešo attieksmi pret kādu objektu vai parādību. Emocijas neeksistē neatkarīgi no cilvēka izziņas un darbības procesa. Atkarībā no konkrētās situācijas viena un tā paša priekšmeta ietekmei var būt dažāds raksturs. Piemēram, glāze ūdens, ko cilvēks iedzer slāpju veldzēšanai, sagādā baudu, Turpretim, ja cilvēku piespiež dzert ūdeni, kad viņam negribas, viņā rodas nepatika. Tātad emocijas var iedalīt pozitīvās un negatīvās. Tās, kas veicina nospraustā mērķa sasniegšanu, izraisa pozitīvas emocijas, bet viss, kas kavē, rada negatīvas emocijas.( 11 ; 65)…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register