Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:344465
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija latviešu valodā   
  Anotācija angļu valodā    5
  Ievads    5
1.  Pārmaiņu jēdziena raksturojums vadībzinātņu literatūrā    8
1.1.  Pārmaiņu vadības nepieciešamība izglītības iestādē    13
1.2.  Pārmaiņu būtība izglītības iestādē    19
2.  Efektīva pārmaiņu vadīšana izglītības iestādē    23
2.1.  Skolas vadītāja darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    23
2.2.  Pedagoga darbība efektīvu pārmaiņu ieviešanā un vadīšanā    30
3.  Pārmaiņu vadīšanas prakses pētījums X vidusskolā    34
  Secinājumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikums    60
Extract

Secinājumi
Pedagogu un vadībzinātnieku atziņas, par efektīvu pārmaiņu vadību vispārējā izglītības iestādē ļauj veikt sekojošus secinājumus:
1.Pārmaiņas ir attīstības pazīme: lietas, parādības vai procesa likumsakarīga kvalitatīva pārveidošanās konkrētu apstākļu ietekmē. Pārmaiņas izglītībā tiek apzināti sekmētas, lai izglītības procesu maksimāli tuvinātu attīstības procesiem sabiedrībā.( Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca,2000).
2.Analizējot R.Šarmas, I.Ešenvaldes un Dž.Kottera atziņas par pārmaiņu jēdziena raksturojumu, autore secina, ka pārmaiņas uzņēmumā ir process, kuru iepriekš ir jāparedz un jāvada, jo ieviešot inovācijas, ir jāapzinās iespējamie riski un grūtības.
3.Lai uzņēmums, izglītības iestāde spētu pastāvēt, vadītājam ir jāpieņem pārmaiņu izaicinājums, ļaujot tām realizēties un nebaidoties no problēmām, kuras var sagādāt pārmaiņu ieviešana.
4. Pārmaiņas mēdz būt nekontrolējamas un neprognozējamas, tāpēc, pārmaiņu vadībai ir jābūt profesionālai savā darbībai, iepriekš gatavojoties jauninājumu ieviešanā.
5.Analizējot Dž.Eidera, Dž. Vitmora un I.Ešenvaldes atziņas par pārmaiņu vadību, autore secina, ka pārmaiņu vadība ir personālvadība, kura zina savus mērķi un uzdevumus, jo savā darbā izmanto profesionālās prasmes un iemaņas, lietišķās īpašības.
6.Vadībai ir jāveic pārmaiņas, apzinoties ne tikai nepieciešamību veikt uzņēmumā vai izglītības iestādē izmaiņas, bet izvērtējot situāciju no ārpuses, apzināties, ka ir lietas, kuras mēs nevaram kontrolēt: globalizācija, demogrāfiskās izmaiņas, internets, imigrācija.
7.Pamatojoties uz P.Drukera, A.Šmites un K.Tominena atziņām, darba autore secina, ka efektīvi un elastīgi pārmaiņas var ieviest vadītājs, kurš ir profesionālis savā darbībā, nestājas ceļā pārmaiņām, ļaujot tām realizēties, iesaistot visus darbiniekus, un nodrošinot labu mikroklimatu.
8.Analizējot I.Ešenvaldes, M.Fulana un I.Foranda atziņas par efektīvu pārmaiņu vadītāju, darba autore atzīst, ka vispirms vadītājam ir jābūt iekšējai motivācijai, lai viņš varētu veiksmīgi savā izglītības iestādē vai uzņēmumā ieviest inovācijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1355447
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register