Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Vai humānisms un demokrātija pedagoģijā noved pie visatļautības

     

    Essays1 Pedagogy

1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:702293
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

„Jo bērncentrētākas ir mācības, jo labāki ir bērna rezultāti gan sociālajā, gan akadēmiskajā jomā,” (Izglītība un demokrātijas kultūra: bērnības pieredze ,1998, 24) tas viennozīmīgi akcentē arī pedagogu darbu- bērnos izraisīt interesi, par jaunajām zināšanām, lai arī pēc to apgūšanas, bērniem būtu vēlme tās pielietot un uzzināt par tām vairāk.
Es uzskatu, ka humānisms un demokrātija nenoved pie visatļautības bet pie rezultāta, un virza skolēnu uz pareizā ceļa attīstībā. Galvenais, lai pedagogam pret visiem ir vienlīdzīga attieksme, lai nav tā, ka kāds ir mīļāks, bet kādu citu acīs nomelno. Manuprāt, bērnus vajag mācīt ar mīlestību, prieku un lielu interesi tajā ko viņi dara (protams, par labajām lietām).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1334585
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register