Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:590853
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Bērns kā personības sāk veidoties agri. Indivīda dzīve darbojas nevis ķermeniskā un dvēseliskā materiāla fakti, iedzimtās spējas, bet gan to iekļāvums (dzīves stilā, kas veidojas pirmajos piecos gados).
Pēc A. Ādlera jānoraida pieņēmums, ka bērna pārdzīvojumam, situācijai un videi, kurā viņš atrodas, piemistu kaunāla nozīme. To nozīme un īstenība attīstās tā teikt, netiešajo dzīves procesos. Tas asimilē agrā bērnībā iegūtais dzīves stils. Tādējādi var gadīties, ka visnotaļ morālā ģimenē izaug “kaitnieks”, bet pagrimušā “famīlijā” – pilnvērtīgs cilvēks.
Viens un tas pats pārdzīvojums divus cilvēkus nekad neietekmē vienādi, tas, kādu mācību indivīds gūst no pārdzīvojuma, ir atkarīgs no dzīves stila.
Visas dvēseles izpausmju formas ir izvietojušās ap tiecību pēc pārākuma. Taču tās visas satur šīs tiecības individuālās nianses un vareno kopības izjūtu ir nepieciešams attīstīt jau no visagrākās bērnības.
Pretējā gadījumā, indivīds sastopas ar grūtībām. Dzīvē nav citu vērtību, kā vien tas kas apstiprinātas kopības izjūta.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1112240
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register