Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:781410
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Audzināšanas noslēpumi   
2.  Izglītība   
2.2.  Būtisks personības attīstības faktors   
2.3.  Skolēna un skolotāja savstarpējās attiecības   
3.  Mūsdienu bērnu audzināšanas problēmas   
3.1.  Aktuālās problēmas   
Extract

Drīz vien sāka veidoties arī informācijas tehnoloģiju sabiedrība, jo deviņdesmito gadu sākumā izgudroja internetu, un tas ienāca arī kultūras apguvē. Līdz ar to notiek mācīšanās no jaunākajām paaudzēm, kultūras apguvei nepieciešamais meklējams nākotnē. Tāpēc arī vecākiem vairs nepietiek ar to, ka viņi ir vecāki, lai bērni viņus klausītu. Tādējādi šobrīd visaktuālākā ir partnerības pedagoģija – sadarbība, kurā jāņem vērā bērna uztvere, ka viss vērtīgais ir tagadnē vai tūlīt tiks izgudrots.

Katram sava ekselences joma
Katram cilvēkam ir vajadzīga ekselences joma, kaut kas, kur viņš ir labs, kur viņu slavē, kur viņš izjūt triumfa trīsas – vai tas ir sportā, teātri, dejošanā, matemātikā vai kādā citā virzienā. Bieži vien tās ir jomas, kuras cilvēks tālāk attīsta un pilnveido, jo tādējādi izjūt gandarījumu. Ja šāda ekselences joma bērnam nav reālajā vidē, to ātri var iegūt virtuālajā realitātē – spēlējot spēles, pārejot no viena līmeņa otrā, diskutējot virtuāli, izliekoties, par ko vēlas. Tas var kļūt ļoti vilinoši, jo ir viegli iegūstams un ātri sasniedzams rezultāts. Skolā un arī mājās ir jāpieliek daudz lielākas pūles, lai šādas izjūtas panāktu, lai kāds priecātos, slavētu. Svarīgi, lai bērnam reālajā dzīvē rastos šī ekselences izjūta, tādējādi mazāk jāuztraucas par viņa atrašanos internetā, jo viņam ir piesaiste reālajā dzīvē. Bērns, kurš ir laimīgs, dzīvespriecīgs, atklāts, un zinātkārs, nav apdraudēts – viņš „nepazudīs tīklā”, jo datoru uztvers atbilstoši tā funkcijai – kā lielisku palīglīdzekli efektīvai darbībai un internetu uzskatīs par gigantisku zināšanu krātuvi, kas palīdz atrast atbildes uz dzīves jautājumiem.[6]

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register