Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:936385
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  2.klase    3
  Latviešu valoda – dabas zinības – rokdarbi    3
  Pašvērtējums    4
  1.klase    5
  Matemātika – rokdarbi – sociālās zinības    5
  Pašvērtējums    7
  3.klase    8
  Dabas zinības – matemātika – Latviešu valoda    8
  Pašvērtējums    11
  3.klase    12
  Vizuālā māksla – Latviešu valoda- dabas zinības    12
  Pašvērtējums    14
  Secinājumi    15
Extract

Klase:3. klase.
Dominante: vizuālā māksla
Pakārtotie mācību priekšmeti: latviešu valoda, dabas zinības.
Tēma: Mārpuķītes.
Mērķis: Attīstīt bērnu iztēli, izmantojot vizuālās mākslas līdzekļus.
Mācību saturs: Eksperimentē un atklāj jaunus tehnikas paņēmienus;
Uzdevumi:
1. Attīstīt prasmi jaukt krāsas, eksperimentēt;
2. Iepazīstināt ar netradicionālu materiālu izmantošanu gleznošanā;
3. Attīstīt prasmi raksturot, salīdzināt krāsu toņus;
4. Attīstīt lasītprasmi, lasīt ar izpratni, analizēt;
5. Pilnveidot sadarbības prasmes.


Pašvērtējums
Šajās divās stundā vēlējos bērnus iepazīstināt ar skolas mauriņa augošo augu – mārpuķīti. Es domāju, ka bērni šo augu būs ievērojuši, bet nē. No vienas puses man liels prieks, ka mēs iepazināmies ar mārpuķīt, bērni pēc stundas visiem stāstīja, kas tas par augu un kā viņš var palīdzēt. No otras puses pamanīju, ka bērni maz ievēro lietas, ka s ir tuvākajā apkārtnē.
Bērni ar lieli interesi pētīja šo augu. Īstenojās stundas izvirzītais mērķis, bērni iztēlojās mārpuķīšu lauku un ar lielu interesi to gleznoja.
Stundas nobeigumā sanāca īsta prāta vētra izdomājot gleznas nosaukumu.

Secinājumi
Viena no ikdienas problēmām – nekad nevar zināt, cik bērni būs aktīvi šajā stundā, kāds būs viņu noskaņojums ko darīt, strādāt gausi vai raitā tempā. Arī bērnu vecumam liela nozīme. !. klase ir vairāk jābiksta, jāskubina raitāk, cītīgā, kārtīgāk strādāt. It kā jau mācību gada beigas, bet darba temps ir tikai nedaudz palēninājies.
Tagad saprotu, kāpēc sākumskolā nepieciešams viens klases audzinātājs un tas pats skolotājs maksimāli visu mācību priekšmetu skolotājs vienai klasei. Skolotājs iepazīst katru bērnu līdz pēdējai ‘’detaļai’’, katra bērna stiprās un vājās puses. Arī bērni zina, ko var sagaidīt no skolotājas, kā pajautāt, viņas klātbūtnē jūtas droši.
Visas prakses laikā bērni bija atvērti, sekoja līdz visām norādēm. Labprāt iesaistījās mācību procesā, runāja, jautāja, atbildēja( dažreiz gan sakautrējās).
Kopumā bija interesanti vadīt integrētas stundas. Integrētā stunda prasa rūpīgu stundas plānu, lai nesanāk lēkāt no vienas tēmas pie otras, lai nebūtu manāma pāreja no viena mācību priekšmeta uz otru.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1239089
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register