Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412185
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

3.klase
Latviešu valoda

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Darbības vārds


Mērķis: Sniegt priekšstatu par darbības vārdu, sistematizējot skolēna iepriekšējo pieredzi

Uzdevumi:
1. Pilnveidot runāšanas iemaņas, atstāstot Annas Sakses stāstu ‘’Kā zaķis brauca uz Rīgu pēc skābu kāpostu sēklām.’’
2. Aktivizēt skolēna sākotnējo priekšstatu par darbības vārdu.
3. Veidot prasmi atrast darbības vārdu, lasot dažādus teikumus.

Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar grāmatu, individuālais darbs,
praktisku uzdevumu veikšana.


Skolotāja un skolēna darbības raksturojums:

Stundas ‘’+’’
• Stundai ļoti labs ievads, jo bērni nonāk līdz problēmsituācijai.
• Skolotāja izmanto uzslavas.
• Skolotāja diferencē uzdevumus. Čaklākajiem tiek doti garāki teksti, bet pārējiem īsāki.
• Skolotāja uzklausa skolēnus un sniedz konstruktīvas atbildes, paskaidrojot ar piemēriem no dzīves.
• Lai stunda nebūtu vienveidīga, skolotāja veiksmīgi izmanto kustības. Bet, lai atpūtinātu rokas, skolotāja izmanto vingrinājumus sīkajai pirkstu muskulatūrai.
• Lai sasniegtu stundas mērķi, skolotāja izmanto dažādas darba formas.
• Lai palīdzētu vājākiem bērniem, skolotāja tos biežāk izsauc vai palīdz individuāli.



Stundas ‘’-‘’
• Rakstot rakstu darbus, bērni nepareizi sēž, bet skolotāja neaizrāda.

4.klase
Dabaszinības

Vērotās stundas apraksts

Tēma: Dienvidamerika


Mērķis: Pilnveidot prasmes strādāt ar karti.
Uzdevumi:
1. Radīt skolēnos priekšstatu par Dienvidamerikas kontinentu.
2. Iepazīstināt skolēnus ar dažādiem dabas objektiem Dienvidamerikā – Amazoni, Andu kalnu grēdu, tropiskajiem mežiem.
3. Iepazīstināt skolēnus ar pirmajiem Dienvidamerikas iedzīvotājiem – indiāņiem.
Izmantotās metodes: Pārrunu metode, skaidrojums, darbs ar karti, darbs ar grāmatu,
individuālais darbs.
Skolotāja un skolēna sadarbība:
Stundas ”+”
• Skolotāja ļoti labi prot organizēt stundas darbu.
• Skolēni ir aktīvi un ar lielu interesi iesaistās diskusijās.
• Stundas laikā tiek izmantotas uzslavas.
• Diskusijas laikā skolotāja skolēniem ļauj izteikt savas domas, pamatot tās.
• Skolēni viens otram palīdz.
• Skolotāja stundā izmanto pašvērtējumu.
• Ļoti veiksmīgi skolotāja nonāk līdz problēmsituācijai, ko tālāk risina ar kartes palīdzību

Stundas „-”
• Nav pārdomāts skolēnu izvietojums klasē.
• Stundas gaitā netiek pārslēgtas darbības jomas.




Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1114955
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register