Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,55 (11%)
Discounted price*:
4,44
Purchase
Add to Wish List
ID number:530098
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vadītās stundas   
  Skolotāju vērtējums   
  Vērotās stundas   
  Klases audzinātāja darba izvērtējums   
Extract

Datums
Klase
Stunda
Temats
Stundas mērķis
Stundas uzdevums
Stundas gaita (plāns )
16.10
4.d
Lasīšana.
Pasakas.
Nostiprināt prasmi lasīt, veidot stāstījuma teikumus.
1.Klausīšanās iemaņu nostiprināšana.
2.Lasīt prasmes attīstīšana.
3.Veidot prasmi izteikties, dialogs.
Ievads. Pasakas „Gāganu kari” lasīšana ķēdītē. Pēc pasakas nolasīšanas parrunājam kā rīkojās vīrs, sieva, vai arī jūs, skolēni tā darītu.
Galvenā daļa. Pa vienam, pa gabaliņam kāds bērns atstāsta mājās lasītu pasaku par bārenīti un viņas pamāti. Skolēni labo kādu skolēnu, kas nav izstāstījis būtisku detaļu. Veidojam uz tāfeles galvenos tēlus šajā pasakā un analizējam, kādas īpašības, kuram piemīt. Mēģinam saskatīt labo pameitā, pamātē. Kurš no varoņiem katrs vēlētos būt, un pamatojam, kādēļ.
Nobeigums. Analizējam, kas abās pasakās ir kopīgs, kas atšķirīgs.
Manuprāt veiksmīgi izdevās radīt problēmsituāciju, noskaidrojot, analizējot kopā ar skolēniem pasakas tēlu īpašības. Tā skolēniem radot redzes atmiņas tēlus par šo pasaku, rodot priekšstatu, kurš tēls ir labais, kurš sliktais pasakā. Noskaidrojām, kurš mēs būtu, un kādēļ.
Datums
Klase
Stunda
Temats
Stundas mērķis
Stundas uzdevums
Stundas gaita (plāns )
16.10
4.d
Latviešu valoda
Frazeoloģismi
Apgūt frazeoloģismus, prast tos skaidrot.
1.Prast izskaidrot frazeoloģismus.
2.Veidot stāstījuma, nolieguma, izsaukuma teikumus iesaistot frazeoloģismus.
Ievads. Skolotāja izskaidro, kas ir frazeoloģismi.
Galvenā daļa. Skolēni lasa frazeoloģismus un mēģina skaidrot. Tur jau pat akmenim jāsmejas. Kaut ko nevietā pateikt. Skolotāja mudina skolēnus veidot dažādus teikumus, iesaistot frazeoloģismus. Stundas laikā izrunā vairākus frazeoloģismus, veido ar tiem izsaukuma, stāstījuma teikumus. Kā akmens no sirds novēlās, kad uzzināju kontroldarba atzīmi!
Nobeigums. Ja skolēni kļūdās izskaidrojot frazeoloģismus, skolotāja sniedz pareizo skaidrojumu.
Skolēni veiksmīgi izprata tēmu, veidoja brīnišķīgus teikumus, iesaistot dažādas aktuālas sadzīves situācijas. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,77 €
Work pack Nr. 1124183
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/530098

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register