Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,90 (15%)
Discounted price*:
5,09
Purchase
Add to Wish List
ID number:122595
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Aktīvās audzināšanas mācību prakses lapa    3
  Sociālo zinību stundas konspekts 3.klasei    4
  Sociālo zinību stundas konspekts 2.klasei    7
  Dabaszinību stundas konspekts 3.klasei    8
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 4.klasei    11
  Vizuālās mākslas stundas konspekts 4.klasei    13
  Rokdarbu stundas konspekts 4.klasei    14
  Rokdarbu stundas konspekts 4.klasei    16
  Matemātikas stundas konspekts 3.klasei    18
  Matemātikas stundas konspekts 3.klasei    21
  Literatūras stundas konspekts 3.klasei    23
  Literatūras stundas konspekts 3.klasei    26
  Skatuves runas konkurss    29
  Pielikumi    33
Extract

Datums: 2.12.2008.
Klase: 3.klase
Stunda: Sociālās zinības
Temats: Preces un pakalpojumi
Stundas mērķis: Sekmēt skolēnu sociālās, intelektuālās un radošās darbības attīstību izpratnē par apkārtējām ekonomiskajām norisēm.
Stundas uzdevumi:
1)Nostiprināt izpratni par preces un pakalpojuma būtību;
2)Sekmēt prasmi saskatīt likumsakarības starp patērētāju un ražotāju;
3)Izprast atšķirību starp sabiedrisko un privāto sfēru pakalpojumiem;
4)Pilnveidot prasmi strādāt ar tekstu;

Stundas gaita:
Stundu sākam ar kopīgu sasveicināšanos!
Ikdienā mēs ikviens esam patērētājs, jo iegādājamies preces un izmantojam pakalpojumus. Informēju skolēnus par stundas tēmu un rosinu kopīgi noskaidrot:
Kas ir prece?
Kas ir pakalpojums?
Kas ir patērētājs un ražotājs?
Skolēni frontāli izsaka savu viedokli, arī pieredzi- min piemērus!
Rosinu skolēnus iepazīties ar stāstu ,,Santīmiņa ceļojums uz Rīgu” (skat.piel.Nr.1) un veikt uzdevumus, izmantojot tekstā gūto informāciju. Darbs darba lapās. (skat.piel.Nr.2)
Skolēni individuāli lasa tekstu un grupē tekstā minētās preces un pakalpojumus. Diskutē, pamato savu viedokli- tādējādi netieši nostiprina zināšanas par precēm un pakalpojumiem.
Pārrunas ar skolēniem par teksta saturu:
Kā jūs domājat vai Santīmiņš rīkojās pareizi?
Ko jūs būtu darījuši savādāk, lai izvairītos no nevajadzīgiem tēriņiem?
Skolēni izsaka savas domas un pamato savu atbildi.
Pārrunājot teksta saturu, paredzu, ka lielākais vairums skolēnu nonāks pie secinājuma, ka Santīmiņam nevajadzēja pirkt tik daudz saldumu un nekavējoties sākt našķoties.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,53 €
Work pack Nr. 1124183
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Aktīvā mācību audzināšanas prakse sākumskolā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/122595

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register