Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540708
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.11.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    6
1.  Teorētiskais pētījuma pamatojums    8
1.1.  Motivācija    8
1.1.1.  Maslova vajadzību hierarhija    9
1.1.2.  Hercberga divu faktoru teorija    10
1.1.3.  Vruma ekspektāciju teorija    11
1.2.  Pētījumi par mācību un darba savienošanu    11
1.3.  Dzīves kvalitāte    15
1.4.  Darba un privātās dzīves sabalansēšana    19
2.  Pētījumā izmantotā metodoloģija    22
3.  Lauka darba apraksts    24
4.  Pētījuma datu analīze un interpretācija    25
4.1.  Motivācija, kāpēc studenti izvēlas strādāt    26
4.2.  Prioritātes izvēle – darbs vai lekcijas    28
4.3.  Darba un studiju savienošanas ietekme uz dzīves kvalitāti. Ieguvumi un trūkumi    31
4.4.  Ideālas un kvalitatīvas dzīves redzējums nākotnē    34
Extract

Mēs dzīvojam moderno tehnoloģiju laikmetā, kas producē straujas eko­no­miskas un sociālas pārmaiņas. Lai spētu visam izsekot un tvert nerimstošos jauninājumus, indivīdam ir jābūt fleksiblam un mobilam.
Vēlme studēt, iegūt augstāko izglītību, nemitīgi papildināt zināšanas ir tie dzinējspēki, kas sekmē ekonomisko un sociālo labklājību. Izglītība uzskatāma par ilgtermiņa ieguldījumu, kas atmaksāsies nākotnē, atrodot labāk atalgotu darbu un nodrošinot attiecīga līmeņa labklājību. Katra paša rokās ir izvēle, absolvējot universitāti, iegūt konkrētas zināšanas vai tikai diplomu. Arvien biežāk diskutēts jautājums ir par studentu nodarbinātību, viedokļi atšķiras. Vieni par pozitīvu uzskata konkrētu darba pieredzi, prasmes strādāt komandā, risināt jautājumus, savukārt citi uzskata, ka darbs traucē iegūt pilnvērtīgas augstskolas piedāvātās zināšanas, kas nākotnē var radīt grūtības nākamajam darbam.
Mūsdienās par ierastu apzīmējumu ir kļuvis jēdziens – strādājošs students. Augstskolas studentu nodarbinātība ir strauji pieaugusi pēdējo pāris desmitgažu laikā. Šobrīd aptuveni 80% studentu ir nodarbināti, kamēr turpina studēt kādā no augstskolām.1 Kaut gan manāma augsta studentu nodarbinātības izplatība, nav atklāts neviens teorētiskais modelis, kas palīdzētu izprast studentu nodarbinātības un studiju iznākuma rezultātus.
Arvien biežāk sabiedrības pētnieki pievēršas dzīves kvalitātes jēdziena definēšanai un skaidrošanai. Dzīves kvalitāte ir cieši saistīta ar ikdienas norisēm cilvēka dzīvē. Dzīves kvalitāte ir dzīvošanas kvalitāte laikā un telpā, pieejamos apstākļos un situācijā, kā arī apmierinātība ar šīm iespējām. Dzīves kvalitāte ir komplekss sociāls, ekonomisks un politisks koncepts. To raksturo gan objektīvie cilvēka dzīves apstākļi, gan arī paša cilvēka subjektīvās attieksmes, kas izpaužas ikdienas dzīvē un raksturo cilvēka spējas un iespējas kaut ko dzīvē mainīt, uzlabot, sasniegt mērķus. Laika izlietojums dažādām darbībām, dzīves ritms un apmierinātība ar to ir veids, kā raksturot ikdienas dzīves norišu kvalitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register