Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:972026
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vēlētāju attieksme pret politiskajiem procesiem un masu medijiem kopumā    5
2.  Vēlētāju populārākie masu mediji un to politiskās nostādnes un pozīcijas    8
3.  Vēlētāju gaidāmā līdzdalība 8. Saeimas vēlēšanās un iespējamais balsu sadalījums starp partijām?    13
4.  Mediju politisko nostādņu salīdzinājums ar potenciālā vēlētāja iespējamo politisko izvēli    16
4.1.  Partiju publicitātes indekss    16
4.2.  Laikraksta Diena politisko pozīciju salīdzinājums ar vēlētāja iespējamo politisko izvēli    18
4.3.  Laikraksta Neatkarīgā Rīta Avīze politisko pozīciju salīdzinājums ar vēlētāja iespējamo politisko izvēli    21
4.4.  Latvijas radio 1 un Latvijas neatkarīgās televīzijas (LNT) auditorijas politiskā izvēle    23
  Nobeigums, secinājumi    24
  Literatūras saraksts    26
Extract

“Parastie vēlētāji parasti ļoti ilgi vai ļoti saspringti nedomā par politiskiem jautājumiem. Viņu dzīvēs dominē privātas un personīgās rūpes – viņu veselība, viņu ģimenes un viņu draugi. Šīs ir tās lietas, kas tiem sagādā visvairāk labsajūtas un rūpes, un šis it tās lietas, kas prasa visaktuālāko uzmanību. Lielākajai daļai cilvēku parasti politiskie jautājumi mazāk aktuāli”

(Martin Harrop, William L. Miller)

Pilsoņu politiskā aktivitāte parasti demokrātiskās valstīs aug līdz ar vēlēšanu tuvošanos un lai gan to, vai vēlētājs ierodas vēlēšanu iecirknī un atdod balsi par kādu partiju var ietekmēt daudz un dažādi faktori, mēs nolēmām apskatīt masu mediju ietekmi.
2002. gada 8 oktobrī Latvijā notiks kārtējās 8. saeimas vēlēšanas un lai noskaidrotu un izprastu kā plašsaziņas līdzekļi kā ietekmē potenciālo vēlētāju politisko izvēli nolēmām veikt pētījumu un izvirzīt hipotēzi: Masu medijiem piemīt ietekme uz vēlētāju politisko izvēli.
Pētījuma ietvaros esam veikuši socioloģisko aptauju, kurā apzinājām potenciālo velētāju iespējamo politisko aktivitāti, attieksmi pret medijiem, kā arī to iespējamo politisko izvēli. Esam izmantojuši arī ziņu aģentūras LETA Ekonomisko pētījumu institūta (EPI) sagatavoto preses mediju monitoringu laika posmā no marta līdz aprīlim, kuru analizējot centāmies noteikt Latvijas vadošo dienas laikrakstu – Dienas un Neatkarīgās Rīta Avīzes (NRA) politiskās pozīcijas. Izmantojām arī Lursoft veidoto partiju publicitātes indeksu, lai skaidrotu vispārējo partiju popularitāti presē.
Pētījuma pielikumā (Nr.1) iekļauti diagrammas ar aptaujā iegūtajām respondentu atbildēm, kā arī aptaujas anketa (Nr.4) savukārt atsevišķos gadījumos pētījuma pamatdaļā analizējot izdalām respondentu atbildes pēc dzīvesvietas, vecums, kā arī izglītības līmeņa un dzimuma.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register