Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:944750
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Lai vieglāk izprastu šo tematu sākumā noskaidroju kas īsti ir masu mediji un kā tiek definēts jēdziens mediju propaganda. Atsaucoties uz Sila ievietoto definīciju, masu mediji ir „organizēti, tehnoloģiski līdzekļi kas tiek lietoti informācijas nodošanai vienota centra plašām aprindām”(Sils,2006:22) jeb tie ir masu komunikācijas līdzekļi ar kuru palīdzību var nodot informāciju plašākai publikai. Taču nereti šī mediju vara tiek izmantota, lai manipulētu, jeb propagandētu sabiedrību. „Mediju propaganda ir mērķtiecīga mediju ietekmes spēku izmantošana nolūkā mainīt auditorijas rīcību vai uzskatus.” (Sils,2006:25-26) Kā uzsver Sils (Sils,2006:25-26) informācijas izplatīšana ir plānveidīga un sistematizēta. Jēdzienu sabiedriskā doma varētu definēt, kā indivīda attieksmju kopumu par kādu konkrētu jautājumu vai notikumu.
Sākotnējā mediju propaganda aizsākās, tādēļ, ka sabiedrība nebija pietiekoši izglītota, lai spētu saprast, ka masu mediji ietekmē viņu viedokli un veiksmīgi manipulē ar to. (Chomsky,1997:13)

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register