Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:768324
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mēs dzīvojam pasaulē, kas ir piesātināta ar masu mediju skaņām un tēliem, kur politika, valdība un bizness ietekmē pieņēmumu, ka cilvēki zina, kas notiek plašākā pasaulē. Tomēr daudzi cilvēki nespēj domāt par personīgu gadījumu vai nevar noformulēt savu viedokli par kaut ko, un tas ir tikai mediju ietekmes rezultātā. Ļoti daudz naudas un piepūles tiek tērēts, lai pievērstu medijus darbībai, kas sasniegtu šādus vai līdzīgus efektus.
Cilvēki ir viegli iespaidojami dažādos veidos, bet viņu zemapziņa ir iespaidojama vēl vieglāk, piemēram, reklāma lielākoties ir balstīta uz cilvēka zemapziņu, it sevišķi slēptā reklāma, arī mediji bieži vien darbojas līdzīgi kā reklāma, tie ietekmē cilvēku informācijas daudzumu, veidu, saturu. Kur tad “parasts” cilvēks iegūst informāciju par dažādiem sociāliem, ekonomiskiem un politiskiem notikumiem visā pasaulē? Protams, ka masu mediji ir kanāls, pa kuru visa šī informācija tiek pasniegta saņēmējam. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register