Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:100824
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma publiskais tēls    6
2.  Masu mediju nozīme uzņēmuma tēla ietekmēšanā    12
3.  Lattelecom grupas publiskā tēla izpēte    15
3.1.  Lattelecom grupas raksturojums, uzņēmuma un tā tēla dinamika    15
3.2.  Mediju ietekmes analīze    21
3.3.  Anketu rezultātu apkopojums un analīze    25
  Secinājumi    30
  Ieteikumi sabiedrisko attiecību speciālistiem sadarbībai ar medijiem uzņēmuma pozitīva tēla sekmēšanai    32
  Izmantotā literatūra    33
  Anotācija    35
  Annotation    37
  Pielikumi    39
Extract

Viens no sabiedrisko attiecību speciālistu darba pienākumiem ir uzņēmuma tēla veidošana un uzturēšana, jo katram darboties spējīgam uzņēmumam svarīgas ir vairākas lietas, tomēr starp tām noteikti ir uzņēmuma publiskais tēls sabiedrības skatījumā un tā konkurētspēja tirgū. Sen ir pagājuši tie laiki, kad biznesā valdīja monopols. Tagad uzņēmumu starpā valda spraiga konkurence, un, lai uzņēmums spētu veiksmīgi darboties, tam ir jāiztur šī konkurence. Lai uzņēmums spētu konkurēt, tam svarīgs ir labs tēls, jo uzņēmuma tēls ir tas, kas nosaka tā veiksmes vai neveiksmes. Masu saziņas līdzekļi ir kā starpnieks starp sabiedrību un biznesa pasauli. Tie atklāj sabiedrībai biznesa pasaules gaišo, kā arī tumšo pusi. Līdz ar to var secināt, ka masu saziņas līdzekļos atspoguļotais uzņēmuma tēls ietekmē sabiedrības domas un attieksmi pret uzņēmumu un tā pakalpojumiem vai produktiem, kas, savukārt, ietekmē uzņēmuma konkurētspēju tirgū.
Ar katru gadu arvien vairāk pieaug mediju reklāmas tirgus apjoms, kas liecina par to, ka ar katru gadu arvien vairāk uzņēmumu tērē naudu sava tēla spodrināšanai un zīmola jeb brenda atpazīstamības veicināšanai. Salīdzinājumā ar 2006. gadu, 2007. gada mediju reklāmas tirgus apjoms pieauga par 24% jeb par 17.93 miljoniem latu, sasniedzot jau 93.93 miljonus latu. [21] Skaidri ir redzams tas, ka masu saziņas līdzekļu nozīme pieaug ikviena cilvēka ikdienā un arī uzņēmuma ikdienā un tā tēla veidošanā.
Konkrētā tēma „Lattelecom publiskais tēls masu saziņas līdzekļos” darbam tika izvēlēta, jo, pēc autores domām, pašlaik ir izveidoti ļoti daudz jaunu uzņēmumu un biznesā rodas arvien lielāka konkurence, un arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta uzņēmuma tēla nozīmei. Informācijai par to, kā tas ietekmē lielos, jau ilgi darbojošos uzņēmumus un kā tie veido un uztur savu tēlu sabiedrības acīs, cīnoties par pastāvēšanu ar jaunajiem konkurentiem, netiek pievērsta īpaši liela uzmanība, tādēļ darba autorei likās svarīgi un interesanti izpētīt tieši šo tēmu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register