Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608160
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  MISIJAS UN MĀRKETINGA KONCEPCIJAS IZSTRĀDE    5
1.1.  I/U “Velves” darbības apraksts    5
2.  TIRGUS ANALĪZE    7
2.1.  Tirgus konjunktūras raksturojums    7
2.2.  Vispārējās ārējās vides raksturojums    7
2.2.  Uzņēmuma SVID analīze    8
2.3.  Preču piegādātāju izpēte    9
2.4.  I/U “Velves” tirgus daļa    10
3.  TIRGUS SEGMENTĒŠANA    11
3.1.  Konkurences analīze    12
3.2.  I/U “Velves” pozicionēšana mērķsegmentos    13
4.  TIRDZNIECĪBAS POLITIKAS IZSTRĀDĀŠANA    14
4.1.  Produkta līmeņi    14
4.2.  Piegādātāju analīze    16
4.3.  Substitūtpreču radītais drauds    17
5.  CENU POLITIKAS IZSTRĀDĀŠANA UZŅĒMUMĀ    18
5.1.  Uzņēmuma “Velves” cenas stratēģija    18
5.2.  Realizācijas cena    18
5.3.  Uzņēmuma cenu politika    19
6.  REALIZĀCIJAS (NOIETA) POLITIKAS IZSTRĀDĀŠANA    20
6.1.  Noieta organizēšana    20
7.  PRECES VIRZĪŠANA TIRGŪ UN REKLĀMAS KAMPAŅAS IZSTRĀDE    22
7.1.  Mērķa izvirzīšana    23
7.2.  Mērķa auditorija    23
7.3.  Reklāmas tirgus novērtējums    4
7.4.  Reklāmas kampaņas izstrāde    25
7.4.1.  Masu reklāmas līdzekļu izvēle    25
7.4.2.  Reklāma uzņēmumā    27
7.4.3.  Imidža veidošana    28
7.4.4.  Pārdošanas veicināšana    28
7.4.5.  Reklāmas budžets    29
8.  MĀRKETINGA VADĪBAS ORGANIZATORISKĀS STRUKTŪRAS IZVEIDOŠANA UZŅĒMUMĀ    30
8.1.  Mārketinga funkcijas un uzdevumi, ko veic uzņēmums “Velves”    30
8.2.  Ārējo organizāciju pakalpojumi    32
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    34
Extract

Attīstoties tirgus konkurencei, aktuāli kļūst mārketinga jautājumi. Īpaši svarīgi tas ir tagad, kad Latvija ir iestājusies Eiropas Savienībā, kurā ir brīva kapitāla, preču, pakalpojumu un darbaspēka kustība.
Mārketings jeb pircēju vajadzību vispusīga un rūpīga analīze, konkurentu darbības analīze, kā arī ceļu meklēšana, lai paaugstinātu preču un pakalpojumu vērtīgumu pircējiem, turpmāk noteiks uzņēmuma pastāvēšanu. Līdz ar to uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Svarīgi ir apzināties, ka patērētājs nepērk vienkārši produktu, bet gan apmierina savas vēlmes. Izdzīvos tas uzņēmums, kuram visprecīzāk izdosies noskaidrot patērētāja vēlmes un piepildīt tās. Lai to panāktu, nepieciešams patstāvīgi sekot līdzi tirgum un tā attīstības tendencēm, pārzināt gan savas, gan konkurentu vājās vietas, spēt laikus un efektīvi reaģēt uz konkurentu darbību.
Pagaidām vietējie uzņēmumi reti strādā pēc mārketinga principiem, jo šim nolūkam ir nepieciešamas ne tikai zināšanas, kā pārdot produktu, ir jāzina arī iespējamie produkta ceļi no ražotāja līdz patērētājam un to izpētes principi.
Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast, ka mārketings ir jebkura uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem, praksi un plānošanu, pārcietīs ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus.
Patstāvīgā darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma „Velves” mārketinga vidi, parādīt tās iespējas un draudus, veikt uzņēmuma portfeļplāna analīzi, sniegt tirgus segmenta pievilcības novērtējumu, kā arī veikt produkta vai uzņēmuma pozicionēšanu tirgū. Darba mērķis ir arī novērtēt I/U “Velves” tirgus nišu un tās paplašināšanas iespējas, kā arī sagatavot ieteikumus darbības uzlabošanai. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1203537
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register