Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:224160
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

„Ikvienas organizācijas tēls ir publikas dažādu attieksmju kopums pret šo organizāciju. Tēlu nav iespējams izveidot tieši. Tas veidojas laikā, pateicoties komunikatīvajiem efektiem, kurus veido vēstījumu ķēde.”1
„Tele2 ir viens no vadošajiem Eiropas telekomunikāciju uzņēmumiem, kas darbojas mobilo sakaru, fiksēto telekomunikāciju un datu pārraides, kā arī interneta un kabeļtelevīzijas pakalpojumu jomā.”2 Latvija Tele 2 darbojas jau kopš 2000.gada 7.oktobra. „Telekomunikāciju operators SIA "Tele2" šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 23,6 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 11,1% mazāk nekā attiecīgajā laika posmā pirms gada.”3
Lai noskaidrotu, kāds ir izveidojies SIA „Tele 2” tēls izmantoju Ostgunda semantisko diferenciāļa procedūru. Kopā tika veikta 11 preses publikāciju analīze. No preses publikācijām ieguvu deviņi pretstatu pārus un uzzīmēju profilu (skat. 1. Pielikums).
Izmantojot iegūtos deviņus pretstata pārus veicu arī aptauju mājas lapā www.visidati.lv. Kopā apjautātu 50 respondentus, tajā skaitā 27 sievietes un 23 vīriešus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register