Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:308788
 
Evaluation:
Published: 11.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību būtības skaidrojums    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību teorētisko atziņu apskats    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību veidošanas process    9
1.3.  Uzņēmuma imidža veidošana, kā viens no sabiedrisko attiecību pamata uzdevumiem    13
2.  Uzņēmuma „DDB Latvija” un sabiedrisko attiecību raksturojums    16
2.1.  Uzņēmuma „DDB LATVIJA” darbības apskats    16
2.2.  Uzņēmuma „DDB LATVIJA” sabiedrisko attiecību pasākumu apskats    18
3.2.  Uzņēmuma „DDB LATVIJA” sabiedrisko attiecību jomās pilnveidošana    25
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotie literatūras avoti    30
Extract

Sabiedriskās attiecības aptver visas organizācijas gan komerciālas, gan nekomerciālas un ietver visas mijiedarbības, kuru rezultātā organizācijas kontaktējas ar sabiedrību.
Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp organizāciju un tai apkārt esošo sabiedrību.[3;5]
Literatūrā pastāv vairākas sabiedrisko attiecību definīcijas. Teika Lapsa grāmatā „Sabiedriskās attiecības: ievads teorijā un praksē” izdala trīs starptautiski atzītas sabiedrisko attiecību definīcijas. Viena no tām, proti, Lielbritānijas Sabiedrisko attiecību institūta (Institute of Sabiedriskās attiecības in Britain) doto definīciju, kurā sabiedriskās attiecības tiek formulētas kā „plānoti un pastāvīgi centieni, kuru mērķis ir izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju”.[3;5] Analizējot definīciju, to var sadalīt divās daļās. Pirmā definīcijas daļa „plānoti un pastāvīgi centieni”, nozīmē, ka sabiedrisko attiecību veidošanas aktivitātes tiek organizētas kā kampaņa vai programma un tas ir nevis nejaušs, bet gan pastāvīgs process. Otrā definīcijas daļa saistās ar mērķi „izveidot un saglabāt labo gribu un savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā auditoriju”- tātad, nodrošināt tādu stāvokli, ka uzņēmumu, tā struktūru, misiju un darbību izprot visi, kam ar to ir kāda saistība.[3;5]
Par to, ka sabiedrības intereses nedrīkst ignorēt, viens no pirmajiem sāka runāt viens no sabiedrisko attiecību pamatlicējiem – Ivy Lee. Lee un citu industrijas pionieru pūles panāca to, ka sabiedriskās attiecības sāka uzskatīt kā vienu no organizācijas vadības funkcijām, dēvētu arī par organizācijas „sabiedrisko sirdsapziņu”. Mūsdienu sabiedrisko attiecību praktiķi ideālā gadījumā darbojās kā padomdevēji augstākajām vadības pozīcijām, kas viņiem ļauj piedalīties lēmumu pieņemšanas procesā. Diemžēl mūsdienu speciālisti nereti saprot, ka darbojas vidē, kurā jebkuras pūles mainīt sociāli neatbildīgus uzņēmumus šķiet tikai daļēji iespējamas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register