Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:660406
 
Evaluation:
Published: 08.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību vēsturiskā veidošanās    4
2.  Komunikācija – informācijas plūsma    6
3.  Sabiedrisko attiecību koncepcija    8
4.  Sabiedrisko attiecību veidošanas nozīme    10
5.  Sabiedrisko attiecību aģentūru darbība    15
5.1.  Aģentūru statistika un problēmas    16
6.  Uzņēmuma tēls un riski    19
6.1.  Sabiedrisko attiecību nodaļa uzņēmumā    20
7.  Sabiedrisko attiecību morāle un ētika    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Lai apmierinātu savas vajadzības, cilvēki visos laikos ir meklējuši, dibinājusi un uzturējuši sakarus. Lai arī mūsdienās pastāv uzskats, ka sabiedriskās attiecības ir modes lieta, tomēr jāskatās plašāk – kādu labumu, izmantojot sabiedriskās attiecības, var panākt uzņēmums cīņā par vietu tirgū.
Plašākā nozīmē sabiedriskās attiecības (PR – no angļu valodas Public Relations) pastāv arī bez īpaši šim nolūkam izveidotas nodaļas uzņēmumā vai piesaistītas aģentūras, un pasaules attīstīto valstu uzņēmumu prakse rāda, ka uzņēmums veiksmīgi var pastāvēt tad, kad tas ir izveidojis pozitīvu gan savu, gan sava produkta vai pakalpojuma tēlu. Tātad – lai nodrošinātu šo veiksmīgo darbību, kas sevī ietver sabiedrības nodrošināšanu ar informāciju un pozitīvu priekšstatu gan par uzņēmumu, gan par tā produktu, pastāvīgi jāplāno programmas kā pastāvīgus procesus, kā arī jāveido un jāsaglabā savstarpēju sapratni starp uzņēmumu un tā klientiem, gan esošajiem, bijušajiem un arī potenciālajiem.
Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas ikvienā uzņēmumā – gan tādā, kas saistīta ar komercdarbību, gan nekomerciālā, valstiskā un arī nevalstiskā. Bet diemžēl Latvijā uzņēmumi pilnībā nav izpratuši to lielo pienesumu, ko var sniegt veiksmīgas sabiedriskās attiecības. Tām jābūt saistītām ar mārketinga elementiem, lai piesaistītu jaunus, saglabātu esošos un atgūtu zaudētos klientus. Līdz ar to tām uzņēmumam ir jāpalīdz veidot tādu vidi, kas nestu tam peļņu vai būtu pievilcīga investoriem.
Sabiedrība mūsu valstī bieži vien jēdzienu „sabiedriskās attiecības” lieto ar nievājošu nozīmi: liekuļošanu, melošanu, cilvēku maldināšanu, patiesības slēpšanu vai „melna pārveidošanu par baltu”, lai gan pasaulē un nu jau arī pie mums, šīs attiecības tiek studētas augstskolās un tiek izdotas grāmatas. Lai arī ne visai plaši izplatīta Latvijā, tā tomēr ir viena no straujāk augošajām profesionālās darbības nozarēm. Uzņēmēji vēl pilnībā nav saskatījuši tās priekšrocības, ko var sniegt sabiedriskās attiecības biznesam. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1314303
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register