Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:821853
 
Evaluation:
Published: 07.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Krīzes situācijas uzņēmumā var rasties pēkšņi. Tādēļ krīzes situāciju novēršanai uzņēmumā jau iepriekš ir jāizstrādā komunikāciju plāns krīzes situācijām. Galvenais plāna mērķis ir nepieļaut krīzes saasināšanos, ko varētu izraisīt kļūdaina un neefektīva atbildīgo personu saskarsme ar medijiem, uzņēmuma darbiniekiem vai sadarbības partneriem krīzes situācijā.
Pirmkārt ir jāmēģina ieviest skaidrību katra uzņēmuma darbinieka rīcībā un noteikt atbildīgo personu rīcību gadījumos, kad medijos nokļuvusī nevēlamā informācija apdraudēs uzņēmuma reputāciju vai drošību.
Ir jāizveido komunikāciju plāns, balstoties uz nopietniem uzņēmuma uzbūves, darbības, konkurentu pētījumiem. Izvērtējot izveidotajā plānā ietvertās, krīzi simulējošās situācijas un analizējot to rezultātus, Jūs varēsiet paredzēt darbinieku rīcību īstā krīzē un laikus novērst iespējamos draudus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register