Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:549435
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācijas analīze    4
1.1.  Līdzšinējā situācija un problēmas    5
2.  SIA „Kolkasrags‖ misijas raksturojums    6
3.  Tirgus situācijas analīze    7
3.1.  SIA „Kolkasrags‖ 7S analīze    7
3.2.  SIA „Kolkasrags‖ SVID analīze    10
3.3.  Pakalpojuma virzība tirgū    11
3.4.  Konkurentu analīze    13
4.  Tirgus segmentācijas analīze    13
4.2.  Makrovides izpēte    15
5.  Mārketinga stratēģija    16
5.1.  Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi    16
5.2.  Pozitīva tēla veidošana    19
5.3.  Publicitāte un komunikācijas kanāli    20
6.  Sabiedrisko attiecību pasākuma scenārijs    23
Extract

5. Mārketinga stratēģija
5.1. Sabiedrisko attiecību mērķi un uzdevumi
Sabiedriskās attiecības ir kā instruments tūrisma mārketingā. Pateicoties globalizācijai, mūsdienās ir iespēja ātri un ērti pārvietoties ar dažādiem transporta līdzekļiem. Tāpat arī tūrisma veidu ir ļoti daudz. Lai piesaistītu patērētājus ar dažādām vēlmēm tūrisma tirgū, nepieciešams ņemt vērā dažādus mārketinga un menedžmenta instrumentus. Svarīgākais no šiem instrumentiem ir sabiedriskās attiecības, kurām ir liela nozīme, veidojot vietu attēlojumu, darbības un identitāti.
Sabiedrisko attiecību loma ir ne tikai piesaistīt apmeklētājus, bet darīt visu iespējamo, lai viņi tūrisma objektu vai galamērķi pamestu laimīgi un apmierināti. Sabiedrisko attiecību pozitīvais faktors ir tāds, ka tās ir lētas, salīdzinot ar reklāmu. Sabiedriskās attiecības kļūst par vienu no svarīgākajām mārketinga un pārdošanas sastāvdaļām tūrisma industrijā.
Pieaugošā konkurence šajā nozarē liek uzņēmējiem domāt par jauniem produktiem un iespējām klientiem. Daži pētnieki uzskata, ka tūrisma tirgu raksturo izvēles brīvību atkarībā no individuālām vēlmēm par tūrisma galamērķi, transporta veidi un to pieejamība, kā arī spēcīga konkurence starp dažādiem nozares segmentiem.
Uzņēmumi vēl jo projām veido savu tēlu ar tūrisma un ceļojumu brošūrām un reklāmu piedāvājumiem. Katru dienu televīzijā vai ceļojumu aģentūru skatlogos
cilvēkiem tiek pakļauti ar vizuāliem, eksotiskiem balto smilšu pludmaļu, palmu, zilo okeāna ūdeņu un skaisto saulrietu skatiem. Tomēr šodien šis tūrisma industrijas spiediens tiek uztverts daudz nopietnāk. Nozares komunikatoriem (sabiedrisko attiecību speciālistiem) ir izdevies pārliecināt žurnālistus, ka ceļojumiem un tūrismam ir spēcīga ietekme uz vietējo un nacionālo ekonomiku.
Veicot mārketinga pētījumu par SIA „Kolkasrags‖ kā uzņēmumu, kas uztur Latvijā nozīmīgu dabas tūrisma objektu, izsecināts, ka ir šķēršļi, kas neļauj pilnvērtīgi uzņēmumam attīstīties.
Kā galvenās problēmas var nosaukt: nav izveidota vienota sabiedrisko attiecību nodaļa; nav stabila sabiedrisko attiecību virzība; informācija sasniedz nelielu loku interesentu/tūristu loku.
Taču pozitīvi ir tas, ka SIA „Kolkasrags‖ izveidojis savu misiju un ir viens no apmeklētākajiem dabas tūrisma objektiem Latvijā. Taču ņemot vērā iepriekšminētās problēmas, SIA „Kolkasrags‖ nepieciešams izveidot mērķus, kas palīdzētu uzņēmuma tēla veicināšanā:
1) izveidot spēcīgu, konkurētspējīgu un atpazīstamu uzņēmuma zīmolu, kas balstās uz kopīgām vērtībām un interesēm;
2) veicināt uzņēmuma un tā zīmola atpazīstamību Latvijā, Eiropā un pasaulē.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register