Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901487
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļa    5
1.1  Komunikācijas jēdziens    7
1.2.  Iekšējā komunikācija un tās loma organizācijā    7
1.3.  Iekšējās komunikācijas veidošana    9
2.  SIA „Oriflame Latvija” apraksts    13
2.1.  Sabiedriskās attiecības SIA „Oriflame Latvija”    14
2.2.  Uzņēmuma darbinieku attiecību raksturojums    14
3.  Iekšējās komunikācijas analīze    16
3.1.  Darbinieku vērtējuma analīze    16
3.2  Iekšējās komunikācijas problēmas un risināšanas iespējas    22
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    25
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

Studiju darba tēmas aktualitāte: SIA „Oriflame Latvija” ir veiksmīgs un augošs uzņēmums Latvijā, kas savā darbā lielu uzmanību pievērš iekšējai komunikācijai un darbinieku savstarpējai attiecību uzlabošanai, kas ir aktuāli, lai veiksmīgāk realizētu pārdošanas apjomu.
Darba mērķis: Izpētīt SIA „Oriflame Latvija” sabiedrisko attiecību veidošanu novērtējot darbinieku attiecības kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu.
Darba uzdevumi:
1.Analizēt teorijas par sabiedrisko attiecību darbu organizācijā, par darbinieku attiecībām kā sabiedrisko attiecību darba sastāvdaļu.
2.SIA „Oriflame Latvija” veikt darbinieku aptauju.
3.Analizēt iegūtos rezultātus un izteikt priekšlikumus SIA „Oriflame Latvija” darbinieku attiecību pilnveidošanai.
Darbs ir veidots divās daļās teorētiskajā un empīriskajā daļā. Abas daļas sevī ietver vairākas apakšnodaļas
Rakstot studiju darbu, tika izpētīta sabiedrisko attiecību teorija par darbinieku attiecībām uzņēmumā, empīriskajam pētījumam autore izmantoja aptaujas metodi, kas veikta ar anketēšanas palīdzību. Apkopojot darbinieku aptaujas rezultātus, tika iegūts uzņēmuma darbinieku vērtējums par darbinieku attiecībām un izdarīti secinājumi.
Darba teorētiskā daļa tika rakstītā balstoties uz tādiem literatūras avotiem kā- D. Wilcox, G.T. Cameron „Public relations strategies and tactics eight edition”, V.Reņģe „Mūsdienu organizāciju psiholoģija”, S. Omarova „Cilvēks runā ar cilvēku” un D.Herbsts „Komunikācija uzņēmumā” un „Sabiedriskās attiecības” kā arī T. Lapsa „Sabiedriskās attiecības ievads un teorija praksē” un I. Forands „Personālvadība”. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1307658
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register