Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569859
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Secinājumi:
1. Mediju radīto ietekmi veido tajos publicēto ziņu saturs, kopējais medijos atspoguļotais pasaules redzējums, reklāmas piedāvājums un pastāvošā kultūra, un sociālā izpratne, ko ietekmē mediju īpašnieku, reklāmdevēju un auditorijas attiecības.
2. ka mediji, veidojot saturu, balstās uz populārām lietām, vietām, procesiem un auditorijas pozicionējumu, kas tai ir svarīgs, demonstrējot to ar attieksmes vai naudas patēriņu.
3. Klasiskie komunikācijas instrumenti ir reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana un personīgā pārdošana.
4. Mediji, masu saziņas līdzekļi un informācijas nesēji ietekmē dažādus sabiedrības segmentus. Mediju auditorija ir neviendabība un dažāda pēc uzvedības, tā ir nepārtraukti mainīga un nestabila. Masu saziņas līdzekļu auditorija nekad nav viens noteikts indivīds, bet gan cilvēku grupa.
5. Laikrakstu lasītāji bieži vien tiek raksturoti saistībā ar noteiktām politiskām nosliecēm, un viņi izsaka laikrakstu politisko identitāti, izvēloties konkrētu laikrakstu un arī apstiprinot savu pārliecību.
6. Žurnālu lasītājiem ir būtisks lasīšanas process un dziļāka interese par piedāvāto saturu, tomēr īpaši izteikta ir identificēšanās ar žurnāla zīmolu, kas nereti ietver domāšanas veidu, dzīves stilu, sociālo vērtību komplektu.
7. Radio kā mediju auditorija parasti aptver visu jebkuras nacionālas valsts sabiedrību. Radio ir fona medijs, tāpēc tas lielākoties tiek izmantots pasīvi mijiedarbībā ar citām ikdienas aktivitātēm.
8. Televīzijas auditorija tiek raksturota kā kopumā mazāk izglītota, ar zemākām prasībām pret piedāvāto saturu, tās TV skatīšanās mērķis pārsvatrā ir vēlme izklaidēties un novērst uzmanību no realitātes. TV auditorijas uzvedība ir saistīta ar sociālo identitāti un savas dzīves vietas politiku, ko izsaka etniskā piederība, rase, dzimte, seksuālā orientācija, sociālā šķira, vecums, ticība, politiskā pārliecība un citas nozīmīgas pazīmes.
9. Internets piedāvā visplašākās mediju funkcijas, tomēr pārsvarā internetā tiek meklēta informācija, viedokļi un praktiski padomi.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register