Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,56 (14%)
Discounted price*:
3,43
Purchase
Add to Wish List
ID number:156733
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Kas ir masu komunikācija?    3
  Masu informācijas līdzekļi    7
  Kā vislabāk nodot informāciju?    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Saskaņā ar Latvijas Republikas likumu „Par presi un citiem masu informācijas līdzekļiem”, „masu saziņas līdzekļi ir avīzes, žurnāli, biļeteni un citi periodiskie izdevumi, kā arī televīzijas un radio raidījumi, kinohronika, informācijas aģentūru paziņojumi, audiovizuāli ieraksti, programmas, kas paredzēti publiskai izplatīšanai. Masu informācijas līdzekļi vāc, sagatavo un izplata informāciju saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem. Par žurnālistu savukārt tiek uzskatīta persona, kura vāc, apkopo, rediģē vai citādā veidā sagatavo materiālus masu informācijas līdzeklim un kura ar to noslēgusi darba līgumu vai veic šo darbu masu informācijas līdzekļu uzdevumā, kā arī ir žurnālistu apvienību biedrs” [2].
Masu komunikācija, kas tiek izmantota šajos masu saziņas līdzekļos savukārt ir specifisks saziņas līdzeklis, kurā viens vai vairāki ziņotāji sniedz informāciju plašai auditorijai. Turklāt šī auditorija nesēž viņu priekšā, un aktīvi nepiedalās informācijas nodošanas brīdī. Tā vienīgi aktīvi saņem informāciju. Un tā kā ziņotājs nav pārliecināts, kas ir viņa auditorija, tad šajā saziņā ir nepieciešams izmantot dažādus palīglīdzekļus, kas varētu noturēt auditorijas uzmanību pie informācijas pasniedzēja un arī pašas informācijas.
Tādēļ es veicu rūpīgu dažādas literatūras analīzi par masu komunikāciju un masu saziņas līdzekļiem, lai noskaidrotu, kā tad īsti šī specifiskā saziņa notiek un kā to var ietekmēt.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Saskarsmes specifika masu komunikācijā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/156733

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register