Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:764918
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Viena no iecienītākajām nedēļas nogales darbībām TV skatītājiem ir dažādu šovu vērošana. Nepaiet ne ilgs laiks un ķeramies klāt arī telefoniem, lai nobalsotu par savu favorītu. Esam ar mieru pat mainīt savu dienas ritmu un pirms gaidāmās darba dienas ejam gulēt pusnaktī. Kas padara televīzijas šovus tik pievilcīgus? Izrādās, ka televīzijas realitātes šovi ir ne tikai veiksmīgs mārketinga triks, bet arī auditorijas nacionālo, reliģisko un citu tradīciju kopums, kas rada ievērojamus paliekošus efektus. Auditorija ir sociālā konteksta produkts, ko raksturo kopīga kulturāla izpratne un kopīgas informācijas vajadzības, gan reakcija uz mediju piedāvāto saturu(Makveils). Ar to jāsaprot, ka veids kā pasniegt un kādus realitātes šovus rādīt konkrētajā valstī ir būtisks iepriekš vērā ņemams faktors. Iepriekšminētajiem aspektiem(tautība, reliģija, tradīcijas uc.) ir pietiekoši liela nozīme. Ne visās valstīs vienāds šova formāts kļūs populārs. Tā, piemēram, ļoti atšķiras austrumu un rietumu piedāvātie raidījumi, to saturs un pasniegšanas veids. Rietumos realitātes šovi ir vairāk balstīti uz skaistuma etaloniem(top modeļu šovi), privātu attiecību publiskošanu(„Vecpuisis”, „Ģimeņu maiņa”), sabiedrībā populāru cilvēku iesaistīšanu(„Bagātnieces laukos”) u.tml. Turpretī austrumu valstīs ir raksturīgi veidot šovus, kuros jāparāda savas prāta vai visbiežāk - fiziskās spējas(„Takešī pils”, „Neiespējamā misija”). Viņu vērtības un tradīcijad paredz, ka ar prāta palīdzību cilvēks var kontrolēt savas fiziskās spējas – pierādīt savu drosmi, neatlaidību, mērķtiecību utt. Nozīme ir cilvēka individuālajām spējām, nevis šovam ar pēc iespējas skandalozākiem notikumiem. Austrumos arī cilvēku savstarpējā iepazīšanās notiek krietni atšķirīgāk nekā rietumos(piem., sievu var pirmo reizi ieraudzīt tikai kāzās), tāpēc šovi par to kā satikt savu otro pusīti vai samainīt ģimeni nav aktuāli. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1111603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register