Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:829088
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Meditālajā komunikācijā iniciatīvu uzņemas institucionalizētie raidītāji: mediju uzņēmumi, informācijas nodaļas, reklāmas biroji. Te jānošķir divi jēdzieni – mediju komunikācija un attiecību komunikācija. Pirmais virziens skar mediju darbu, otrais raksturo publisko attiecību aktivitātes. Lai gan žurnālisti, publisko attiecību speciālisti un reklāmas jomā strādājošie savā darbā izmanto meditālo informāciju, viņu darba uzdevumi, mērķi un metodes atšķiras.
Žurnālistu lomas izaicinājumi
Žurnālistu uzdevums ir kritiski, analītiski un ar konkrētu mērķi izplatīt sabiedrībā svarīgu informāciju: 1) informēt; 2) analizēt; 3) vērtējoši komentēt faktus un notikumus, kas būtiski skar līdzpilsoņu dzīvi; 4) izklaidēt (atkrīt ziņu un analītiskajā žurnālistikā).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1115794
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register