Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196954
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Rakstības vēsturiskā attīstība    6
2.  Grafoloģija    10
2.1.  Ieskats grafoloģijas vēsturē    10
2.2.  Grafoloģijas elementi    12
3.  Rokraksts mūsdienās    20
3.1.  Rokraksts moderno tehnoloģiju ietekmē    21
3.2.  Rokraksta pielietojuma sekmēšanas iespējas    23
4.  Praktiskā izpēte    25
4.1.  Pilotprojekta rakstītprasmes mācības metodisko materiālu izpēte    26
4.2.  Praktiskās darbības vērojumu analīze    31
  Secinājumi    33
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    34
  Pielikums    35
Extract

Secinājumi
1. Rakstība ir ļoti nozīmīga daļa no mūsu kultūras un tiek uzskatīta par vienu no cilvēces lielākajiem izgudrojumiem, kuras izveidošanās pamatā bijusi praktiska nepieciešamība.
2. Rokraksts veidojas neapzināti un ir cieši saistīts ar psihiskajiem procesiem - domāšanu, uzmanību un uztveri. To var uzskatīt par personīgo mākslu un personības kultūras iezīmi, kā arī vienu no indentitātes apliecinājumiem, kas liecina par cilvēka attieksmi pret sevi un citiem.
3. Ar grafoloģijas jeb rokraksta analīzes palīdzību iespējams izpētīt cilvēka rokraksta saistību ar viņa raksturu, atklājot personības vispārējo raksturojumu, inteliģenci, gribas izpausmes, sociālo kompetenci un uzticību (korektumu, godīgumu).
4. Jauno tehnoloģiju straujā ienākšana mūsu ikdienas dzīvē mazina rokraksta pielietošanas nepieciešamību un rada nopietnus draudus tā turpmākajai pastāvēšanai un lietderībai. Bērni labprātāk izvēlas rakstīt datorrakstā, un skolās vērojama rokrakstu kvalitātes pasliktināšanās nepietiekami attīstītas sīkās pirkstu muskulatūras dēļ.
5. Skolās, lai veicinātu rokraksta kvalitātes uzlabošanu un pielietojuma apjoma palielināšanu, nepieciešams ieviest glītrakstīšanas stundas, lielāku uzmanību pievērst skolēnu pierakstiem un rakstu darbu kultūrai.
6. Apgūt rakstīšanu ar roku ir svarīgi jau pirmsskolas vecumā, to veicot pakāpeniski, bērnu ieinteresējot, attiecīgi motivējot un izvēloties jaunas, aizraujošas, vecumam atbilstošas mācību metodes.
7. Jaunizveidotais pilotprojekts, kura programmā ietilpst „Rakstītprasmes mācība sešgadīgiem bērniem”, sekmē glīta un kārtīga rokraksta veidošanos, kā arī ir pievērsis ne tikai izglītojamo, bet arī viņu vecāku uzmanību glīta rokraksta veidošanas nepieciešamībai, tā pielietošanai un nozīmei mūsdienu pasaulē.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register