Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:273050
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vēl pirms dažiem gadiem vārds „etiķete” neizraisīja īpašu interesi, jo saistījās ar kaut ko smalku, reti sastopamu, pieejamu tikai izredzētajiem. Toties šodien etiķetes un starptautisko pieklājības normu ievērošana ir mūsu ikdienas sastāvdaļa. Tā ir nepieciešamība, kas sekmē sadarbību, palīdz veiksmīgāk kārtot darba jautājumus un uzlabot attiecības ar partneriem. Katram lietišķajam cilvēkam, kurš domā par savu biznesu un karjeras nākotni, to ir labi jāiegaumē. Un to jāsaprot arī visiem biroju darbiniekiem, jo klientu un partneru saskarsme ar iestādi diezgan bieži sākas tieši ar šiem cilvēkiem.
Ignorēt etiķetes principus un uzvedības normas nozīmē tīši izjaukt pieņemtās attiecību normas un komunikācijas dalībnieku izvirzītos mērķus. Atteikties no gadsimtos pārbaudītām un vispārpieņemtām normām nebūtu prātīgi, jo īpaši tādēļ, ka tādējādi nāktos atteikties arī no ētiskām un estētiskām vērtībām, kas attiecas uz ikvienu uzvedības standartu.
Diemžēl ir ne mazums cilvēku, kuri uzskata, ka ievērot uzvedības normas nozīmē sevi pazemot. Viņiem šķiet, ka pievērst uzmanību tam, kā ģērbties, sēdēt, ēst, sasveicināties, sagaidīt un pavadīt viesus, ir laika tērēšana sīkumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register