Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:454720
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Skolotāja misija    3
2.  Darbinieku motivācija, jēdziens    4
3.  Novērtējošā motivācija    4
4.  Motivācija vajadzību apmierināšanai    5
5.  Motivācijas radīšana, veidojot saliedētu komandu    5
5.1.  Komandas galvenās funkcijas    5
5.3.  Motivēšana karjeras sākumposmā    6
6.  Nauda kā motivācijas veidotāja    6
7.  Atzinības izteikšana    7
8.  Motivācijas radīšana sazināšanās rezultātā    7
9.  Optimāla darba vide    8
  Nobeigums    8
  Literatūras saraksts    10
Extract

Nobeigums
Kā jau ikvienā plaša valsts mēroga struktūrā, arī izglītības sistēmā ir savi noslēpumainie labirinta likumi. Viens no tiem ir kāds rūpīgi apslēpts un grūti definējms agresijas un varas fetišisms, kuru kā iedarbīgāko līdzekli izmanto arī skolotāju dažādo cilvēcisko vaibstu iznīcināšanai un kā valstiski akceptētu normu uzspiež gadu gadiem visiem zināmo pelēko sejas krāsu - pārbaude skolas atbilstības atbilstošajiem valsts Izglītības standartiem. [3;11]
Veicināt sabiedrības, īpaši vecāku izpratni par skolotāju darbu, atgādināt, ka skolēniem un viņu vecākiem ir ne tikai tiesības, bet arī pienākumi, tādā veidā sadalot atbildību un mazinot prasības, ierobežojumus un kontroli pret skolotāju, jo pārāk augstas, nesasniedzamas prasības demotivē darbinieku. Skolotāju laika trūkums liedz iespēju sekot un nepārtraukti izglītoties atbilstoši jaunākajām pedagoģijas un psiholoģijas atziņām un aktualitātēm izglītībā vienotajā Eiropas izglītības telpā.
Bagātināt skolotāju izaugsmi, kvalifikācijas celšanu, iesaistīšanos mūžizglītībā, zinātniski pētnieciskajā darbībā /jāņem vērā skarbā realitāte - tendences sabiedrībā, ekonomiski politiskā situācija/, veidojot strukturētu mācību metodiku, lai vēlāk pie augstu rezultātu sasniegšanas, šo autormetodiku varētu nodot tālāk.
Lai veicinātu apmierinātību ar skolotāja profesiju, ar plašsaziņas līdzekļiem jāceļ skolotāja amata prestižs sabiedrībā. Prestižs nemotivēs skolotājus, bet apkārtējo negatīvie izteikumi un spriedumi rada neapmierinātību. Lai radītu ārēju motivāciju, vajadzētu piesaistīt līdzekļus profesionālas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju iegāde, estētiskas, higiēnisks, drošas darba vides iekārtošanai.
Latvijā skolotāju algas ir ļoti zemas, ko atzīst arī izglītības un zinātnes ministrs Roberts Ķīlis. „ Ir pienācis laiks veidot jaunu skolotāju motivācijas plānu, kas ietvertu vairākas daļas un sniegtu atbilstošu novērtējumu par padarīto darbu un kvalifikāciju.
Valdība kopā ar partneriem vienojas un īsteno šādu plānu,” saka Ķīlis. [9] Skolotāju darba rezultātu atalgojums nav atkarīgs no ieliktajām pūlēm.
Nepieciešamas investīcijas jaunu prasmju izkopšanai, mācību programmu izveidei, mācību materiālu sagatavošanai un skolotāju izglītošanai.
Ne tikai valstij ir jāveido strukturēta motivācijas sistēma skolotājiem, arī katras skolas direktoram ir jābūt prasmīgam vadītājam un jāveido sava „motivācijas pakete” saviem skolotājiem, jo katrai skolai un kolektīvam ir savas individuālās vērtības, vajadzības un iespējas.
Par skolotājiem jārūpējas, skolotāji ir viena no svarīgākajām profesijām valsts struktūrā, ekonomikas veidošanā un humānas kultūrvides uzturēšanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register