Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:776356
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Kas ir neverbālā komunikācija?    4
  Neverbālās un verbālās komunikācijas saistība    6
  Neverbālās komunikācijas funkcijas    7
  Galvenās komunikatīvās funkcijas, ko pilda neverbālā uzvedība    7
  M.Ārgails un viņa 10 NVK kodi    7
  Žesti, mīmika    8
  Vīriešu un sieviešu uzvedības salīdzinājums    9
  Galvenie noteikumi labai komunikācijai    10
  Literatūras saraksts    11
Extract

Galvenie noteikumi labai komunikācijai
Primārie faktori komunicējot ir tā sauktie pasīvie neverbālās komunikācijas simboli, kas nereti nosaka sarunas iznākumu, pārrunu veiksmīgumu. Piemēram, krāsu izpratne var būt pilnīgi pretēja dažādās valstīs (lielu ieguldījumu krāsu pētniecībā ir devis Lüscher 20.gs. vidusdaļā) – piemēram, sarkans aplis vairākām Āzijas valstīm simbolizē agresiju II P.k. laikā; zaļā ir kļuvusi par īru raksturojošo krāsu – viņu apdzīvotos reģionus, kamēr citur pasaulē tā tiek uztverta kā ekoloģijas un tīrības simbols. Arī ciparu, zīmju simbolika var atšķirties – piemēram, skaitlis 13 – kristiešu kultūrās asociējas ar neveiksmi, kamēr ebreju kultūrā tas simbolizē laimi un veiksmi. (Viena no veiksmīgākajām grāmatām neverbālajā komunikācijā publiskā vidē ir Dale G. Leathers' “Successful Nonverbal Communication”, kur tiek aprakstītas vairākas Amerikas ietekmīgākās amatpersonas un viņu uzvešanās, panākumu atslēgas un kļūdu avoti).
Personām, kuru ikdiena ir saskarsme ar apkārtējo sabiedrību un ciešs darbs ar cilvēkiem – mediķi, mācībspēki, menedžeri, būtu nepieciešams iepazīties ar neverbālās komunikācijas izprašanas priekšrocībām, kas sniegtu lielu ieguldījumu viņu ikdienas darbībā, ļaujot paveikt uzdevumus kvalitatīvāk, pilnvērtīgāk, konstruktīvāk, jau sākotnēji ļaujot izprast problēmu patieso iemeslu. Pamatdarbības neverbālās komunikācijas izkopšanā ir: jāizprot, kas pašam liek justies neērti, traucē, liek izjust stresu; jāizzina ko nozīmē kāda sejas grimase, žesti u.c. neverbālās komunikācijas simboli un visbeidzot jātrenējas nosūtīt un uztvert neverbālās komunikācijas simbolus (ieteicams ikdienā, kad vien iespējams izmantot kameru, balss ierakstus un analizēt savu uzvedību „no malas”).

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1333115
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register